Skip to main content
Beantwoord

TV App werkt niet meer

  • October 24, 2017
  • 13 reacties
  • 531 Bekeken

Beste,

Ik probeer al enkele dagen om de TV App weer te activeren , dit door het correcte account en wachtwoord in te geven , daarna begint de app te laden maar vlieg ik iedere keer terug naar het begin scherm om me aan te melden . Heb ook al verschillende keren geprobeerd om de app te herinstalleren maar telkens zonder succes. Wat nu gedaan?

Beste antwoord door KimB

Tom, heb je het zelfde probleem ook via browser?

Genkie, voor jou stonden de instellingen op je lijn niet goed, ik heb dit nu aangepast. Kan je nog eens proberen?

Groeten,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 25, 2017
Dag Tom, lukt dit via een webbrowser wel? Of werkt het nergens. Kan je me even je login van je MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Groeten, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 25, 2017
Nog niet geprobeert via de browser.
Mijn login is : tom.vanhoutte20@gmail.com

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 25, 2017
Kan je me nog even je lijnnummer of klantennummer doorgeven ook aub? Groetjes, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 25, 2017
Klantennummer is 620153390

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 25, 2017
Tom, kan je dit nu even opnieuw proberen aub? Groeten, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 25, 2017
Charlotte, het werkt nog steeds niet , app ook al verwijdert en her geinstalleerd
Mvg

  • Apprentice
  • October 25, 2017
hallo

ik heb zelfde probleem
Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen,werkt ook niet via webbrowser

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 25, 2017
Tom, heb je het zelfde probleem ook via browser?

Genkie, voor jou stonden de instellingen op je lijn niet goed, ik heb dit nu aangepast. Kan je nog eens proberen?

Groeten,

Kim

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 26, 2017
Beste , dit werkt ook niet ...

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 26, 2017
Tom kan je eens een privébericht sturen naar

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Misschien moeten we je profiel eens testen met een ander toestel hier bij ons. Het profiel zou goed moeten staan.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 26, 2017
Beste, nu net nog eens geprobeerd en alles werkt nu wel weer .
Bedankt voor de hulp

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 26, 2017
Graag gedaan Tom 🙂 We zijn altijd voor je beschikbaar

  • Apprentice
  • October 26, 2017
bedankt nu werkt het wel