Skip to main content
Beantwoord

Belgacom-decoder

  • October 27, 2017
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo, ik heb nog steeds twee decoders van Belgacom... deze geeft steeds meer problemen met opnemen, herbekijken,... Is het mogelijk deze in te ruilen voor een nieuwe? Mvg

Beste antwoord door Martin

misschien best dat je contact opneemt met de helpdesk 0800 22 800
of een privébericht stuurt met je klantgegevens en je vraag daar stelt.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • October 27, 2017
misschien best dat je contact opneemt met de helpdesk 0800 22 800
of een privébericht stuurt met je klantgegevens en je vraag daar stelt.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 27, 2017
Dank voor uw reactie!