Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Momenteel lukt het mij enkel op via de proximus tv app en de proximus 11 app live te kijken via Wifi (thuis of bij andere waar ik op Wifi kan). Via 3G/4G lukt dit niet. Daar komt enkel de optie om iets op te nemen te voorschijn. Via 3G/4G lukt het enkel om naar 1 kanaal live te kijken. Namelijk kanaal nummer 180. In september lukte het nog wel om alles live te kijken. Heb al verschillende keren de apps opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds geen verandering. Ik vind dit wel redelijk ambetant omdat ik namelijk bijbetaal voor Belgisch voetbal en vermits ik niet altijd thuis ben, kan ik hiervan nu niet volledig gebruik maken. Iemand enig idee wat het probleem juist veroorzaakt?
hallo Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen,werkt ook niet via webbrowser gaat niet op pc, tablet en smartphone
mijn tv app werkt niet meer
Hallo, Ik heb al geruime tijd last op de pagina van mijn opnames, er staat maar 1 programma in mijn lijst om wekelijks op te nemen. Wat heb ik voor: 1) een serie opnames van : "wordt verwacht op CAZ", nooit geprogrammeerd, blijft altijd terugkomen. 2) een film die ik er niet afkrijg, kan hem zelfs niet stoppen. De film is: "Guardians of the galaxy", momenteel staat de teller op 11.259 minuten. Herstarten helpt niet, au contraire... dan staan er plots wel 75 opnames terug op de lijst. Aub, regel dit eens deftig!
Waarom is er verschil met die provides van mobile internet smsen en de instellingen daar van Zo als orange vroeger Mobistar De mobiele instellingen blijven gewoon op Mobistar staan ook is de naam veranderd wat het geval niet is bij Belgacom en Telenet Dat is een vraag waar ik geen antwoord op weet
dit weekend werd er een update doorgevoerd waardoor er een nieuwe interface zichtbaar is voor proximus tv (horizontale balk met opnames, tv, films, enz.) . ik heb dit weekend al tweemaal moeten bellen omdat we geen tv signaal doorkregen, gisteren terug geen tv maar niemand bereikbaar bij proximus. internet en telefonie werken wel. kan dit liggen aan de oude decoder ? de decoder boven (die geen update heeft doorgemaakt) werkt nog wel om tv te kijken. hoe kan ik dit oplossen?
Ik probeer iets aan te kopen. Ik selecteer via proximus. Geraak niet verder dan sms verificatie. Danku
Hoe kan ik mijntelefoon nummers op mijn nieuwe gsm krijgen?
hallo, wij hebben twee tv 's aangesloten via stopcontacten naar de modem, en meer en meer krijgen wij korte onderbrekingen tijdens de programma's (freeze-frames en daarna 'verbinding verbroken, druk voor help. soms maar niet altijd helpt dan wegzappen en terugkeren maar het blijft hinderlijk. Volgens proximus is er geen probleem met onze lijn, maar waar zit het dan wel ? Iemand dezelfde ervaring ?
Bij payandgo is het belvolume geldig gedurende 1 jaar. Geldt dit ook voor het datavolume dat hieraan gekoppeld is . Bonusvolume zou slechts 1 maand geldig zijn.(verkregen bij herladen) Groetjes.
Hallo, Ik kan sinds gisteren mijn Sonos en HP Photosmart niet meer verbinden met ons internet. Heb al een reset op modem gedaan maar probleem blijft. Printer kan het draadloos internet niet meer vinden en Sonos ook niet. Alle andere apparaten geen probleem. Heb al Proximus technische support gehad maar die weten het ook niet meer en verwezen me door naar dit forum. Alvast bedankt
Als je problemen hebt met je aansluiting kan je niemand bereiken . Alleen een automatisch antwoord en dan wordt de lijn verbroken. Heb alle manieren geprobeerd . Kan geen antwoord krijgen. Het enige dat je te horen krijgt is een automatisch bericht met daarop verontschuldigingen voor de storing. Is dit klantenbinding ? Is dit service? Ben 6 maanden bij proximus . Ze hebben al 3 maal mijn oprit opengebroken voor een nieuwe las . Nu weer problemen . Ben gaan kijken naar de wegenwerken waar men de beschadiging heeft aangebracht . Niemand aanwezig om deze te herstellen. Dus nu zonder internet , zonder Tv en zonder antwoord wanneer alles terug zal werken. Zal iedereen duidelijk maken om een andere provider te nemen. Proximus heeft geen klantendienst en geeft geen service .
Zijn er nog mensen die het probleem hebben dat programma's die opgenomen worden, simpelweg niét opgenomen worden? Wij hebben een decoder zonder hd. Voorlopig hebben we dit enkel met series gemerkt, maar mijn vrouw heeft geprogrammeerd om Home And Away op te nemen, en heel regelmatig ontbreken er afleveringen. Ikzelf had De Slimste Mens Ter Wereld geprogrammeerd staan, en van één bepaalde week werd enkel de maandag en de donderdag opgenomen (de dinsdag en woensdag ontbraken dus ook)... Wij zijn onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus, maar ik ben daar helemaal niet tevreden mee..
Sinds gisteren is 85 % van mijn opnames willekeurig van mijn decoder verdwenen/verwijderd. Ook als ik een opname wil bekijken van een serieopname, verdwijnt de aflv op het moment dat je op kijken duwt.
wanneer komt er glasvezel in hasselt?
Hoi, ik heb een proximus en een gmail account. Ik zou mijn contacten (adresboek) willen overzetten van proximus naar gmail. Kan iemand mij hiermee helpen? Dank bij voorbaat. herwig
We hebben nog een vaste lijn in ons tuttimus pakket, maar zouden deze willen opzeggen. Kan dit alleen via een Proximus-winkel?
Mijn ouders hebben een vaste lijn en een Specifics 200-toestel. Ze betalen voor de dienst weergave oproepnummer, maar het nummer van de oproeper wordt niet meer getoond wanneer er iemand belt. De dienst is nochthans actief, dit is te zien in MyProximus, en ik heb ook al naar de helpdesk gebeld om het te verifiëren. Ze weten bij de helpdesk niet wat het probleem kan zijn. De batterijtjes van de telefoon zijn al vervangen, stekker uitgetrokken... niets helpt. Ook wanneer ze via een toetsencombinatie het laatst gekozen nummer willen bellen, verschijnt er altijd hetzelfde (foute) nummer. Iemand enig idee wat er mis is?
Ik heb behoefte om poort 8445 te openen op de router om toegang te krijgen naar 192.168.1.207 ik volg daarvoor de procedure : openen router via 192.168.1.1 ik bekom toegang, ga naar internet, toegang, ethernet naar het betreffende aangesloten toestel en vervolgens naar portmapping. daar zet de parameters in dienst: aangepast protocol : TCP, poorten 8445, internet host 192.168.1.207, remote host staat vast op 0.0.0.0 en dan OK Deze krijg ik echter niet geactiveerd, ik verwacht dat deze cijfers oplichten en dat ik een ok krijg. ik heb hulp ingeroepen bij proximus maar krijg daar geen support, alhoewel ik exact hun instructie volg ui MIJN PROXIMUS
het lukt me om een poort te openen voor mijn arduino en deze kan ik dan benaderen van buiten uit . Echter als ik een andere poort forword (443) kan ik steeds terug bij mijn arduino en niet bij het andere toestel alhoewel ik het ip adres van het juiste toestel gebruik . Heeft er iemand een oplossing daarvoor ? Met dank alvast
er staat enkele maanden wanagoo pas voor 5.95€ hoe kan ik dit verwijderen
Meer dan een uur gebeld en doorgeschakeld geweest door uw niet werkende klantendienst. Dan werd de lijn verbroken. Opnieuw gebeld en werd dan eindelijk zogezegd geholpen. Er werd mij verteld dat er een dossier werd aangemaakt om onze kabelaansluiting te verplaatsen. Eerst werd mij door een zeer competente medewerker een btwnummer gevraagd, wat ik als particulier natuurlijk niet heb. Blijkbaar zijn wij de enige die verbouwen en de aansluiting willen verplaatsen. Een technieker zou mij opbellen ten laatste maandag. Vandaag, dinsdag, dus terug gebeld. Blijkbaar werd er helemaal geen dossier opgemaakt. “Binnen 14 dagen krijgt u daar bericht van meneer.” Ik bel jullie op om dit te doen wanneer Eandis komt om gas- en elektriciteitsmeter komen plaatsen, morgen dus. Jullie liegen de mensen wat voor. Bij jullie concurrentie was dit geen enkel probleem. Misschien is het voor jullie interessanter om een dichtgemaakte straat terug open te breken en de kosten daarvan aan te rekenen?
Oké, misschien ben ik er dit jaar wat vroeg bij. Maar zeg nu zelf: hoe vaak heb je last minute nog snel iets online besteld, waarvan je achteraf toch wel dacht dat het écht niet bij die persoon paste? Lees het hele artikel hier
Momenteel heb ik Movies en series in mijn pack. Ik had dit graag veranderd naar Netflix maar dit blijkt niet te werken. Ik heb movies en series al afgevinkt in MyProximus maar het blijft in mijn pack (en op mijn factuur ?) staan. Netflix staat eveneens op mijn factuur. Het moet dus redelijk eenvoudig zijn om movies en series er uit te nemen.
Aanvulling van mijn vorige topic ...mijn factuur is bijna het DUBBELE dan afgesproken... geen 10gig gebruikt en 5eur internationaal gebeld. De rest binnen bundel! Ze stikken de moord maar, ik betaal dat NIET! KANSLOOS bedrijf dit.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.