Hallo,
Ik kan sinds gisteren mijn Sonos en HP Photosmart niet meer verbinden met ons internet.
Heb al een reset op modem gedaan maar probleem blijft.
Printer kan het draadloos internet niet meer vinden en Sonos ook niet.
Alle andere apparaten geen probleem.
Heb al Proximus technische support gehad maar die weten het ook niet meer en verwezen me door naar dit forum.
Alvast bedankt
Beantwoord
HP Photosmart en Sonos
Beste antwoord door jonathandr
Dit kan al is het natuurlijk wel vreemd
voor alle zekerheid, de reset heb je gedaan door achteraan de modem het resetknopje in te drukken met een pen/potlood voor 15seconden?
Jammer genoeg kan je de modem niet zomaar omruilen via een proximus winkel
dit moet via een kialapunt gebeuren
Kan je via volgende link je voorkeurs punt kiezen en doorgeven ?
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=08/11/2017&ZipCode=2110&GuiLang=NL
je dient ook een gsmnr door te geven waarop je dan de sms wil krijgen , kan je dit ook dan doorgeven samen met het kialapunt via privebericht ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
voor alle zekerheid, de reset heb je gedaan door achteraan de modem het resetknopje in te drukken met een pen/potlood voor 15seconden?
Jammer genoeg kan je de modem niet zomaar omruilen via een proximus winkel
dit moet via een kialapunt gebeuren
Kan je via volgende link je voorkeurs punt kiezen en doorgeven ?
https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=08/11/2017&ZipCode=2110&GuiLang=NL
je dient ook een gsmnr door te geven waarop je dan de sms wil krijgen , kan je dit ook dan doorgeven samen met het kialapunt via privebericht ?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

