Skip to main content
Beantwoord

Over providers

  • October 10, 2017
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Manu1980
Waarom is er verschil met die provides van mobile internet smsen en de instellingen daar van
Zo als orange vroeger Mobistar
De mobiele instellingen blijven gewoon op Mobistar staan ook is de naam veranderd wat het geval niet is bij Belgacom en Telenet
Dat is een vraag waar ik geen antwoord op weet

Beste antwoord door ThomasP

Dag Many1980, wanneer je van provider verandert zal je inderdaad enkele instellingen in je toestel moeten wijzigen. Dit zal je moeten doen voor:
  • Mobiel internet
  • MMS
Deze instellingen noemen APN (Acces Point Name) en geven je toegang tot het interne mobiele netwerk. Deze instellingen zijn inderdaad voor alle providers verschillend. Je dient de APN in te stellen van de provider waar je bent op aangesloten. Zoals Martin hier reeds had meegedeeld kan je de APN instelling nakijken via volgende pagina:
toestel instellingen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 10, 2017
misschien kan je hier eens zien hoe de instellingen moeten zijn voor je toestel als die er tussen staat
toestel instellingen
of als die er niet tussen staat kan je met een ander toestel vergelijken hoe je die moet instellen.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 8, 2017
Dag Many1980, wanneer je van provider verandert zal je inderdaad enkele instellingen in je toestel moeten wijzigen. Dit zal je moeten doen voor:
  • Mobiel internet
  • MMS
Deze instellingen noemen APN (Acces Point Name) en geven je toegang tot het interne mobiele netwerk. Deze instellingen zijn inderdaad voor alle providers verschillend. Je dient de APN in te stellen van de provider waar je bent op aangesloten. Zoals Martin hier reeds had meegedeeld kan je de APN instelling nakijken via volgende pagina:
toestel instellingen