Skip to main content

Bereikbaarheid Proximus

  • November 7, 2017
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Als je problemen hebt met je aansluiting kan je niemand bereiken . Alleen een automatisch antwoord en dan wordt de lijn verbroken. Heb alle manieren geprobeerd . Kan geen antwoord krijgen. Het enige dat je te horen krijgt is een automatisch bericht met daarop verontschuldigingen voor de storing. Is dit klantenbinding ? Is dit service? Ben 6 maanden bij proximus . Ze hebben al 3 maal mijn oprit opengebroken voor een nieuwe las . Nu weer problemen . Ben gaan kijken naar de wegenwerken waar men de beschadiging heeft aangebracht . Niemand aanwezig om deze te herstellen.
Dus nu zonder internet , zonder Tv en zonder antwoord wanneer alles terug zal werken. Zal iedereen duidelijk maken om een andere provider te nemen. Proximus heeft geen klantendienst en geeft geen service .
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 7, 2017
stuur anders een privébericht als ze hier na een tijd ook niet moesten reageren,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 7, 2017
Orka

Het is zeker niet de bedoeling om je zo ontevreden achter te laten
kan je me via privébericht je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kijk ik wat er gaande is op je nr

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan