Skip to main content
Beantwoord

TV pack

  • October 30, 2017
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Momenteel heb ik Movies en series in mijn pack.
Ik had dit graag veranderd naar Netflix maar dit blijkt niet te werken.
Ik heb movies en series al afgevinkt in MyProximus maar het blijft in mijn pack (en op mijn factuur ?) staan.
Netflix staat eveneens op mijn factuur. Het moet dus redelijk eenvoudig zijn om movies en series er uit te nemen.

Beste antwoord door tina.b

Goedemorgen,

Aanvraag is in orde om bundel movies en seriespas te laten verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 30, 2017
Hallo, kan u mij uw klanten nr doorgeven? Ik pas het dan aan voor u. Mvg, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 31, 2017
Mijn klantnummer is 9547067.

mvg

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 31, 2017
Fidelio,

ik heb de oorzaak van het probleem gevonden en zal nodige opvolging doen.

Kan je via een privébericht je contactnummer doorgeven aub ?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

Groetjes,

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2017
Goedemorgen,

Aanvraag is in orde om bundel movies en seriespas te laten verwijderen.

Met vriendelijke groeten,

Tina