Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds enkele dagen werkt mijn internet niet meer op mijn gsm. Simkaart is reeds vervangen. In 3 verschillende toestellen geprobeerd en nog steeds geen internet. Bellen en Sms'en lukt wel. Via proximuscenter reeds doorgegeven aan expert, maar het blijft maar duren. Hoelang voor men zoiets oplost ?
Dag , ik wil mijn minecraft server portforwarden ( poort: 25565 ) maar het lukt niet bij telenet lukte het wel kunnen jullie mij uitleg geven waar ik het moet plaatsen?
Beste, Ik verhuis voor een paar jaar naar Nederland. Ik zou graag mijn nummer behouden en een Mobilus abonnement hebben. Kan dit aan dezelfde voorwaarden zoals in België of neem ik best een Nederlands nummer/abonnement? Mvg, LL
Al enige tijd (paar weken) werkt myproximus niet meer. ik kan inloggen en het overzicht is beschikbaar, echter dat is het dan ook, alle andere pagina leiden terug naar mijn overzicht, en ik kan mijn verbruik niet meer raadplegen. Ik dacht dat dit eventueel opgelost ging zijn na de geplande onderhoudswerken, maar niet dus. Getest op verschillende pc's met verschillende browsers.
In augustus heb ik punten omgeruild voor 3 ugc tickets, deze netjes ontvangen en afgedrukt. Wij naar ugc om deze te verzilveren. Aan de ugc balie wist men mij te melden dat deze 'anders dan bij kinepolis tickets via omruiling met bizzclubpunten' niet onmiddellijk in te ruilen zijn,maar via een ugc account op een kaart te plaatsen zijn. Dus tickets zo betaald en film gekeken. Nu enkele maanden later de eerdere omruiling helemaal uit het oog verloren,gaan we nogmaals naar ugc en liggen er aan de automatische loketten ugc+ kaarten en herriner ik mij de omgeruilde punten weer. In de hoop deze te kunnen gebruiken neem ik zo'n kaart mee, maar stel ik vast dat mijn tegoedcodes een week verlopen zijn. Vandaag toch maar de verplichte ugc account aangemaakt in de hoop de verlopen bonnen te kunnen omzetten. Op hun site is het mij niet duidelijk waar ik deze al zou kunnen omzetten, toch een poging ondernomen via de ugc+ kaartnummer geeft geen tegoeden. Ik zie wel dat er nu 1 code als geleverd s
Ik kan mij niet inloggen via de proximus tv app,telkens ik mij inlog krijg ik terug begin inlog scherm
beste ik heb een smartphone gelocht deze is nu zondag geleverd maar mijn simkaart werkt niet na bellen met proximus klantenten en random mensen die afleggen en door geschakeld te worden begin ik stil aan wat moe te worden. nu probeer ik via deze weg te weten te komen wanneer mijn proximus mobile abbonement actief komt met vriendelijke groeten Myzst
zoals vele op het forum lees ik dat zij een vodafonestick gebruiken mijn vraag (heb er ook een) hoe kan in mijn stick gebruiken op een tablet met mini usb aansluiting, heb een verloop stukje van mini usb naar normal waar ik deze vodafone stick inplug maar er gebeurt niets mijn tablet is is een lifetab van medion met android kan er mij iemand mee verder helpen hartelijk dank
Wordt er eigenlijk nog gereageerd op PB die je naar het proximusteam stuurt? Al 2x zonder enige reactie van hen.
Kan ik zomaar enige kosten mijn huis telefoonnummer wijzigen?
na een vorige topic over mijn factuur waar ik dacht te veel te betalen bleek dat effectief al te zijn voor de extra decoders alleen we betalen deze al jaren 8 en al een paar maanden 2 extra decoders kreeg het antwoordt dat deze verkeerd gelinkt zijn aan mijn pack en er niks aan kon doen omdat er een order openstond voor all entertainment wat ik al zeker een maand geleden stop heb gezet ook zit naar mijn zien netflix niet als inbegrepen bundel mss ook door dat order er werd mij aangeraden op deze manier vandaag opnieuw te proberen alvast bedankt
Ik koop regelmatig gratis belminuten op mijn vaste lijn met de punten die ik verwerf via mijn factuur, geschenken van proximus, enz. Ik geloof dat ik dir jaar al 360 minuten omgeruild heb. Maar hoe kan ik zien hoeveel gratis minuten er overblijven om te gebruiken ? In de Proximus-shop kan men mij niet helpen en op het nummer 1910 komt niemand antwoorden.
Loont het de moeite een decoder v5 (harde schijf / mini) particulier aan te kopen, behalve de huur (€ 8,00 per maand) die je maandelijks uitspaart en zo je aankoop snel terugverdient? Graag jullie mening hierover. Bedankt!
Geachte, De app werkt niet in combinatie met chromecast en mijn iPad. In de app staat de iPad wel vermeld bij mijn toestellen, (wel met drie sterretjes achter, ik weet niet of dit iets betekent). Op de tv staat de app met klaar om te casten. Eens een programma gekozen wordt valt alles weg. Iemand enig idee wat ik fout doe ?
mijn 3g werkt niet als ik de grens overga. Ben al in een proximusshop geweest maar daar kunnen ze ook niet helpen. Alle instellingen zijn correct ingevuld. Kan iemand mij helpen?
Ik heb speciaal mijn abonnement aangepast om gebruik te maken van de 1TB cloud van one drive. Nu blijkt dat ik er eigenlijk niets mee ben. Een back-up van ongeveer 80GB neemt zo,n 14u in beslag. Jawel, veertien. Dacht eerst dat het aan mijn back-up programma lag (goodsync) maar na contact met goodsync en wat google werk (one drive slow) is het probleem wel degelijk bij one drive (microsoft) Het probleem bestaat ook al enkele jaren, er zijn enorm veel klachten, en nog steeds geen verbetering. One drive is blijkbaar ook de slechtste van de klas als het op snelheid aankomt. Ik begrijp niet dat proximus hier dan ook mee samenwerkt. Wat ben je met 1TB opslag aan snelheden van de tijd van de flinstones. Ben niet van plan mijn pc meer dan een week, dag en nacht, te laten aanstaan voor een back-up. We zijn 2017 ondertussen. Mijn vraag aan proximus: hoe gaan jullie dit oplossen? Nogmaals, heb speciaal mijn abonnement aangepast voor dit aanbod van jullie. Met vriendelijke groet
Wie kan mij helpen ik heb al alles geprobeerd het lukt mij niet om en domeinnaam aan te maken alvast bedankt
Onze digicorder is een tijdje buiten gebruik geweest door werken ( 10 dagen ) Vandaag steek ik hem terug in, urenlang staat ervop de digicorder ‘start software’. Kan iemand me helpen?
Hoe kan ik serie opnames annuleren? Staat er nergens meer tussen. Heb een tijdje terug alle serie opnames die ik deed op de NPO zenders naar de NPO HD zenders overgebracht. Op de NPO SD zenders krijg ik ze niet verwijderd, resultaat alles wordt nu tweemaal opgenomen in SD en HD. Ik zie dus nergens in het menu staan serie opname annuleren, of kijk ik erover?
Hey, Net gemerkt dat er opnames van nog geen week oud gewoon verdwijnen als ik ze wil afspelen. Het gaat over opnames van The big bang theory. Als ik in mijn overzicht de opname selecteer, dan “kijken” en ik duw op OK verdwijnt de opname gewoon. Was bij 2 opnames, de derde speelt wel af. Nog iemand dit probleem? Grtn PietVB
Na een opgenomen film gezien te hebben kan ik deze niet verwijderen. Hoe kan ik dit oplossen?
Wanneer ik probeer in te loggen op mijn proximus tv app krijg ik de melding dat voor voor mijn account de app niet beschikbaar is. Is er nog iemand met hetzelfde probleem?
Wat betekent de melding op het dashboard "synchronisatie in wachtrij" ?
Ik heb recent een smartphone gekocht via jullie site, die zouden volgens het voicemail bericht vandaag moeten geleverd worden. Het is nu 19 uur nog steeds niks gehoord of gezien. wat moet ik nu doen ? met vriendelijke groeten Arne
Beste, Ik heb nog steeds een maxi pack met 2 gig datavolume voor een tablet. Ik vroeg me af of die ook geldig is in het buitenland. Ik ben nu met mijn GSM over de limiet gegaan en gebruik nu mee die 2 gig van de tablet. Is dit ook zo als ik in het buitenland ben? Groeten, Kris.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.