Skip to main content
Beantwoord

Internet werkt niet op gsm

  • November 7, 2017
  • 16 reacties
  • 1499 Bekeken

Sinds enkele dagen werkt mijn internet niet meer op mijn gsm. Simkaart is reeds vervangen. In 3 verschillende toestellen geprobeerd en nog steeds geen internet. Bellen en Sms'en lukt wel. Via proximuscenter reeds doorgegeven aan expert, maar het blijft maar duren. Hoelang voor men zoiets oplost ?

Beste antwoord door M_016

@ angii
apple ios 11.2beta 3 is beschikbaaren zou bovenvermeld probleem oplossen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 8, 2017
Vermits tot op heden geen Px medewerker op het forum hierop gereageerd heeft misschien best een privé bericht sturen met uw gegevens via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
P.S.
Ik ga ervan uit dat je geprobeerd hebt het probleem op te lossen door je GSM settings te controleren (en/of aan te passen)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html

Martin
  • November 8, 2017
Sinds enkele dagen werkt mijn internet niet meer op mijn gsm. Simkaart is reeds vervangen. In 3 verschillende toestellen geprobeerd en nog steeds geen internet. Bellen en Sms'en lukt wel. Via proximuscenter reeds doorgegeven aan expert, maar het blijft maar duren. Hoelang voor men zoiets oplost ?
je toestel werkt toch niet toevallig op iOS11.2

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 8, 2017
Werk met een samsung en nog steeds geen resultaat. Een expert zei dat het vandaag zou opgelost worden, maar buiten enkele trage verbindingen, nu terug zonder internet.

Martin
  • November 8, 2017
Dan inderdaad best een privé bericht sturen om te vragen in hoeverre ze al een oplossing hebben voor uw probleem privébericht sturen kan via deze link > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • November 9, 2017
Hoi! Kan je even via privébericht je klantgegevens bezorgen aub ? Groetjes, Cindy

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 9, 2017
Op mijn voicemail (tijdens mijn werk heb ik geen gsm op zak) is ingesproken dat deze nacht een softwareupdate gaat gebeuren dewelke het probleem zou oplossen. Ik zal dus blijkbaar niet de enige zijn. Men heeft blijkbaar kunnen vaststellen dat er een probleem is bij mijn nummer en de aanmelding voor internet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 10, 2017
Hallo,

Onze excuses voor het ongemak. Kan je ondertussen weer op internet na de update?

Groetjes,

Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 10, 2017
Alles werkt terug zoals het hoort. Thx.

  • Apprentice
  • November 12, 2017
Ik ervaar ook sinds vorige week problemen met netwerk. Geeft wel 3G aan maar heb geen internet verbinding.
Ik heb een iphone 6s en heb ios 11.2.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 13, 2017
Fijn om te horen! Geniet nog van jouw dag! 🙂

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 13, 2017
@ Angii
ik ga ervan uit dat LorentzV gerageerd heeft op Patima en jouw bericht gemist heeft
misschien best een prive bericht sturen met je gegevens via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Martin
  • November 13, 2017
dat is ook zo je moet er niet vanuit gaan 😃

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 13, 2017
Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/beta-ios-11-2-ios-helpt-mobiele-verbinding-proximus-om-zeep-41434

Martin
  • November 13, 2017

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • Antwoord
  • November 13, 2017
@ angii
apple ios 11.2beta 3 is beschikbaaren zou bovenvermeld probleem oplossen

Martin
  • November 13, 2017
En de andere problemen ook, want er waren er nog heb ik al googelen gevonden 😉