Onze digicorder is een tijdje buiten gebruik geweest door werken ( 10 dagen )
Vandaag steek ik hem terug in, urenlang staat ervop de digicorder ‘start software’. Kan iemand me helpen?
Beantwoord
Start software - tv werkt niet
Beste antwoord door Martin
Anders als laatste kan je proberen van een reset van je decoder te doen ipv een herstart die je nu gedaan hebt
zie hiervoor
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien het nog niet lukt, is het op deze pagina mss ook mogelijk dat ze je verder helpen via een Chat sessie en anders zal het bellen worden naar helpdesk 0800 22 800
Wat bijkomende info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
zie hiervoor
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Indien het nog niet lukt, is het op deze pagina mss ook mogelijk dat ze je verder helpen via een Chat sessie en anders zal het bellen worden naar helpdesk 0800 22 800
Wat bijkomende info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

