Skip to main content
Beantwoord

Cloud Synchronisatie

  • November 7, 2017
  • 3 reacties
  • 548 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Wat betekent de melding op het dashboard "synchronisatie in wachtrij" ?

Beste antwoord door FAZANT32

Ik heb het probleem "synchronisatie in wachtrij" telkens kunnen oplossen door op de betrokken pc
1) Proximus Cloud te verwijderen
2) Proximus Cloud terug te installeren.
Dit duurt dan wel enkele uren maar daarna is alles terug oké.
Tip : Vooraleer cloud te verwijderen check rechts onderaan op de taakbalk dat er niets meer van cloud actief is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • November 8, 2017
Ik heb dit bericht geplaatst omdat één van de pc's waarop cloud geïnstalleerd was de bestanden niet meer synchroniseerde met wijzigingen op andere pc's en dus het dashboard voortdurend de melding gaf "synchroniseren in wachtrij".
Ik heb ondertussen de cloud toepassing terug geïnstalleerd in de hoop het probleem zo op te lossen maar nu duurt het synchroniseren zeer lang.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • November 8, 2017
Indien hij heel de cloud moet terug synchroniseren kan dit even duren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • November 13, 2017
Ik heb het probleem "synchronisatie in wachtrij" telkens kunnen oplossen door op de betrokken pc
1) Proximus Cloud te verwijderen
2) Proximus Cloud terug te installeren.
Dit duurt dan wel enkele uren maar daarna is alles terug oké.
Tip : Vooraleer cloud te verwijderen check rechts onderaan op de taakbalk dat er niets meer van cloud actief is.