Beantwoord
Factuur
na een vorige topic over mijn factuur waar ik dacht te veel te betalen bleek dat effectief al te zijn voor de extra decoders alleen we betalen deze al jaren 8 en al een paar maanden 2 extra decoders kreeg het antwoordt dat deze verkeerd gelinkt zijn aan mijn pack en er niks aan kon doen omdat er een order openstond voor all entertainment wat ik al zeker een maand geleden stop heb gezet ook zit naar mijn zien netflix niet als inbegrepen bundel mss ook door dat order er werd mij aangeraden op deze manier vandaag opnieuw te proberen alvast bedankt
Beste antwoord door Martin
moest er hier geen reactie komen na een tijd, kun je een privébericht sturen met je vraag en klantgegevens, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
