Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
wij hebben een bedrijf en liggen in een uithoek van het land maar de snelheden die wij halen zijn erg bedroevend met bbox3 onze download ligt tussen de 0.60 en 2.69 en de upload tussen 0.23 en 0.46 mbps dit is niet doenbaar voor een bedrijf kan dit niet verholpen worden?
Huidige situatie. Ethernet adapter (met meerdere lichtjes vooraan) aan modem, zelfde adapter aan TV beneden en een ethernet adapter met wifi extender boven. Werkt allemaal probleemloos. Nu hebben we zonnepanelen gelegd en de omvormer dient aan internet te worden gelegd (om op afstand te volgen). Ik heb daarvoor nu een extra PLC adapter (met één lichtje vooraan, nieuw model?) maar krijg die niet gesynchroniseerd. De handleiding toont de werkwijze met twee adapters met één lichtje. Kan iemand me verder helpen aub?
Sinds gisteravond niet beschikbaar wegens technische storing, hopelijk gauw opgelost.
Verschillende speedtests gedaan en krijg gemiddeld 2.5mbps als resultaat, proximus zegt dat ik 6mbps moet halen via MyProximus. Op zich, is 2.5mbps genoeg om te streamen in goede kwaliteit op 720p, maar tijdens het streamen zakt het internet regelmatig weg naar 100-800kbs voor een seconde of 2-15, waardoor er lag/frame drop of de verbinding met Twitch verbreekt. 3 maanden terug kon ik wel prima streamen en dat toen op 2800mbps! Wat ik al geprobeerd heb: - Andere Twitch server - Bbox3 herstart - Bbox3 naar fabrieksinstellingen - Speedtest op verschillende computers uitgevoerd (2.5mbps is het gemiddelde) - Clean install van OBS (stream programma) - Lijn test via MyProximus (geen fouten terwijl ik maar op 40% snelheid zit van wat me moeten krijgen). - Andere internetkabel geprobeerd. - Op MyProximus "Hoge beveiliging" aangepast naar "lage beveiliging" Zoals ik zei, we hebben volgens MyProximus een snelheid tot 6mbps upload. Het moet niet exact 6mbps upload zijn in de
Woensdag 22/11 bestelde ik een gsm toestel via de webshop. Gisteren 23/11 krijg ik een telefoontje van de koerierdienst van Belgacom ( op voicemail ) om te melden dat ze zondag 26/11 langskomen tussen 9-14 u om mijn toestel te leveren. Knappe service, zou je denken. Maar ik zou graag specifieker willen weten wanneer ze langskomen. Daarom probeer ik het nummer dat ik terugvond in voicemailbericht te bellen ( 070224041), maar na een uur bellen krijg ik gewoon niemand aan de lijn. Wie kan mij helpen om een specifieker uur te krijgen voor de levering van mijn bestelling? Ondertussen dispatching kunnen bereiken. super service!
Ik wil voor mijn dochter 500 Mb datavolume bijkopen omdat haar bundel opgebruikt is. Ik dacht: even snel via MyProximus. Maar dat is buiten Proximus gerekend. Eerst was het zoeken naar de knop. Toen ik die gevonden had, bleek er in het keuzemenu op het volgende scherm geen spoor meer te zijn van die mogelijkheid. Een helppagina zei nochtans dat ik de juiste weg gevolgd had. Dan maar proberen te bellen. Ik dacht dat het na 22 uur niet meer zou lukken, maar 0800 22800 bleek tot middernacht open te zijn. Helaas: blijkbaar niet voor mobiele nummers. Bellen vanop de vaste lijn lukt ook al niet: 20 minuten wachtmuziek en dan leuk in het Engels te horen krijgen dat "your call can not be completed", waarna de verbinding verbroken werd. Van dubbele slechte service gesproken. Of driedubbele? Want dan moet je je vervolgens te pletter zoeken naar een mogelijkheid om die slechte service te melden. Zou het niet handig zijn mocht je Proximus kunnen mailen? Of is dat te veel gevraagd van een telecomb
beste, ik heb op dit moment een Mobilus M abbo maar nog steeds lijk ik over mijn abbonoment te gaan. Zou het mogelijk zijn om deze om te zetten naar Mobilus M full Control? mvg
Hi, Ik kan nog steeds niet mijn verbruik raadplegen via MyProximus online (desktop). Ook de optie mobile internet is niet actief. Hopelijk kan iemand mij hier helpen, via de telefoon support konden ze me niet helpen. Mvg Antonio
Goedenavond dit probleem komt op m'n tv scherm beeld sta stil en onverwacht probleem geen verbinding komt er op iemand idee hoe dat komt duurt enkel sec . en dan terug beeld
Sinds 1 jaar nieuwe woonplaats in Horebeke, zeer leuke locatie midden de Vlaamse Ardennen, echter 1 frustrerend probleem. De gsm ontvangst is barslecht en zuigt de batterij van de gsm in nauwelijks een halve dag leeg. Bellen lukt soms, internet (max EDGE) is mega traag en valt constant weg. Netwerk is er eigenlijk zo slecht dat het ontbruikbaar is.
Hallo; proximus tv kijken op mac ( mac os x 10.12.6 ) met Chrome 62.0.3202.89 (Official Build) (64-bit) geeft problemen . Na een paar minuutjes kijken steevast die melding op scherm ('no schedules available for some channels') en het programma wordt verder getoond uitgegrijsd in de achtergrond. Switchen van zender zelfde probleem. Eigenlijk is het zo dat ik geen enkel programma tot het einde kan bekijken zonder dat er probleem opduikt.
Ik ben nu ruim een maand klant geworden bij proximus. Keek net even de site na en wat blijkt men geeft nu nieuwe klanten €20 korting gedurende 6 maanden. Euhm ik wil eens informeren of ik er ook recht heb want is toch 120€ korting die je krijgt. Als nieuwe klant kreeg ik ook al geen promo...(enkel 10% door werkgever maar dit mag men niet als promo bekijken want werkgever betaalt ervoor)
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Ik zit momenteel in Spanje en mijn data gaat snel achteruit. Ik probeer zowel via app als via de website 500 mb bij te kopen maar niks werkt. "oeps er gaat iets mis" komt er op de gsm, en via de website ook foutmelding. Hoe kan ik aan extra mobiele data geraken? Of wat is de oplossing?
Ik kan enkel het verbruik zien. Geen facturen zichtbaar.....
Beste Proximus na 9 jaar ben ik niet meer content. Internet snelheid is heel laag upload is onder minimum download snelheid ook onder minimum. Ik heb bi box 3 en ik ben connected met wifi met mijn tv en computer door omstandigheden in appartement. Ik heb 10 keer gebeld en van alles geprobeerd en geen resultaat. Ik ben gaan kijken bij Telenet zij hebben betere opties. Zij hebben meer cadeaus, En als dat binnenkort niet verbeterd ga ik naar Telenet overstappen. Mijn tel is : 032712494. Ik betaal bij jullie heel veel, meer dan 130 euro per maand aan mijn abbonementen en ik verwacht dat alles vlot werkt.
waarom gebruikt de website tussendoor franse teksten wanneer het nederlandstalige cliënten betreft? bijvoorbeeld: https://www.proximus.be/nl/self-employed-and-small-companies/? op deze webpagina staat "inspirez vous" ! ook als ik moest inloggen voor dit forum kreeg ik een franse tekst (vermengd met engels)!! proximus website duidelijk primair voor franstaligen gemaakt?
onze snelheid werkt niet zoals het moet , en Wi-Fi valt regelmatig uit. De trukjes zoals trek alles uit wacht 5 minuten en zet alles terug aan , werkt ook niet .
Beste, Waarom zijn deze twee opties niet mogelijk voor de betaalzenders bij Proximus? Ik betaal tenslotte voor de zenders dus wil ik optimaal deze programma's kunnen bekijken. Alvast bedankt
geachte, ik zou graag een 2 de nummer toevoegen aan mijn abonnement en alles laten verwijderen van tv kijken,ik wil er juist netfix bijnemen,wat moet ik daarvoor doen? dit is mijn klantennummer:611694294 alvast bedankt
https://www.proximus.be/nl/self-employed-and-small-companies/? op deze webpagina staat "inspirez vous" ! ook als ik moest inloggen voor dit forum kreeg ik een franse tekst (vermengd met engels)!! proximus website duidelijk primair voor franstaligen gemaakt?
Heb de app staan, gef mijn log in gegevens in zoals via website en dit werkt niet. Krijg foutmelding dat het niet actief is, online gekeken en is wel actief. Reeds met verscheidene mensen gechat en nog steeds hetzelfde. Wanneer eens deftig hulp?!
Beste, Ik moet een aanpassing doorvoeren in mijn Pimphony. Daarbij moet ik een wachtwoord invoeren maar dat blijkt niet te zijn wat ik dacht dat het was. De persoon die dit destijds geïnstalleerd heeft is ondertussen niet meer in dienst... Is er een manier om dit wachtwoord te achterhalen zodat ik de nodige aanpassingen toch kan doorvoeren? Alvast bedankt voor alle input die tot een oplossing kan leiden!
Momenteel beschik ik over een van de oude bundels Internet + telefoon + televisie. Blijkbaar zal de prijs daarvan vanaf januari verhoogd worden tot €67, dezelfde prijs als voor een Familus-pack. Ik overweeg daarom om over te schakelen naar het nieuwere pack. Blijven opgenomen programma's daarbij behouden?
Op 7 november 2017 maakte ik melding van een technische storing van het internet en televisie. Deze klacht werd onderzocht en er kwam een technieker van Proximus om de storing te verhelpen op 9 november. Deze technieker meldde echter dat het probleem in de bodem zat en dat er gegraven zou moeten worden op het openbaar domein. Geen probleem. Er werd een afspraak gemaakt voor 15 november tussen 8:00 en 17:00. De dag voordien ontving ik nog een SMS om me aan de afspraak te herinneren net zoals op de ochtend van de 15de november. Helaas, er kwam geen technieker opdagen op 15 november. 1 dag vakantie opgeofferd voor niets! Na een ellenlange telefoon (meer dan 45 minuten), kwam het antwoord dat er niemand aan de opdracht was toegewezen. En dat ik dan maar een nieuwe afspraak moest maken. Welke keuze heeft men dan? Inderdaad een nieuwe afspraak maken. Nog maar eens een dag vrij genomen om de mensen van Proximus op 22 november te ontvangen. U raadt het nooit, maar opnieuw is er NIEMAND
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.