Op 7 november 2017 maakte ik melding van een technische storing van het internet en televisie. Deze klacht werd onderzocht en er kwam een technieker van Proximus om de storing te verhelpen op 9 november. Deze technieker meldde echter dat het probleem in de bodem zat en dat er gegraven zou moeten worden op het openbaar domein. Geen probleem. Er werd een afspraak gemaakt voor 15 november tussen 8:00 en 17:00. De dag voordien ontving ik nog een SMS om me aan de afspraak te herinneren net zoals op de ochtend van de 15de november. Helaas, er kwam geen technieker opdagen op 15 november. 1 dag vakantie opgeofferd voor niets! Na een ellenlange telefoon (meer dan 45 minuten), kwam het antwoord dat er niemand aan de opdracht was toegewezen.
En dat ik dan maar een nieuwe afspraak moest maken.
Welke keuze heeft men dan? Inderdaad een nieuwe afspraak maken.
Nog maar eens een dag vrij genomen om de mensen van Proximus op 22 november te ontvangen.
U raadt het nooit, maar opnieuw is er NIEMAND komen opdagen! Na alweer een telefoon van 50 minuten, krijg je dan als antwoord: 'Bel morgen nog eens terug. Ik kan momenteel niets voor u doen.'.
DIT KAN ECHT NIET! Iemand twee dagen vrij laten nemen en dan telkens niet komen opdagen getuigt van bijzonder weinig respect voor uw klanten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

