Beantwoord
Ik ga weg
Beste Proximus na 9 jaar ben ik niet meer content. Internet snelheid is heel laag upload is onder minimum download snelheid ook onder minimum. Ik heb bi box 3 en ik ben connected met wifi met mijn tv en computer door omstandigheden in appartement. Ik heb 10 keer gebeld en van alles geprobeerd en geen resultaat. Ik ben gaan kijken bij Telenet zij hebben betere opties. Zij hebben meer cadeaus, En als dat binnenkort niet verbeterd ga ik naar Telenet overstappen. Mijn tel is : 032712494. Ik betaal bij jullie heel veel, meer dan 130 euro per maand aan mijn abbonementen en ik verwacht dat alles vlot werkt.
Beste antwoord door LinosD
Bekijk ook even je privéberichten Seferi.
Hey seferi, je lijn ziet er tot op de modem in ieder geval wel in orde uit. Ik merk op dat je intussen ook telefonisch contact met ons opnam. Werd het probleem verholpen? Zo niet, probeer dan zeker even volgende stappen uit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/...
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

