Beantwoord
Datavolume bijkopen
Ik wil voor mijn dochter 500 Mb datavolume bijkopen omdat haar bundel opgebruikt is. Ik dacht: even snel via MyProximus. Maar dat is buiten Proximus gerekend. Eerst was het zoeken naar de knop. Toen ik die gevonden had, bleek er in het keuzemenu op het volgende scherm geen spoor meer te zijn van die mogelijkheid. Een helppagina zei nochtans dat ik de juiste weg gevolgd had. Dan maar proberen te bellen. Ik dacht dat het na 22 uur niet meer zou lukken, maar 0800 22800 bleek tot middernacht open te zijn. Helaas: blijkbaar niet voor mobiele nummers. Bellen vanop de vaste lijn lukt ook al niet: 20 minuten wachtmuziek en dan leuk in het Engels te horen krijgen dat "your call can not be completed", waarna de verbinding verbroken werd. Van dubbele slechte service gesproken. Of driedubbele? Want dan moet je je vervolgens te pletter zoeken naar een mogelijkheid om die slechte service te melden. Zou het niet handig zijn mocht je Proximus kunnen mailen? Of is dat te veel gevraagd van een telecombedrijf?
Beste antwoord door AntonellaD
@Bert Broens,
Geantwoord via je privébericht.
Groetjes,
Antonella
Geantwoord via je privébericht.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.