Beste,
Ik moet een aanpassing doorvoeren in mijn Pimphony. Daarbij moet ik een wachtwoord invoeren maar dat blijkt niet te zijn wat ik dacht dat het was. De persoon die dit destijds geïnstalleerd heeft is ondertussen niet meer in dienst... Is er een manier om dit wachtwoord te achterhalen zodat ik de nodige aanpassingen toch kan doorvoeren?
Alvast bedankt voor alle input die tot een oplossing kan leiden!
Beantwoord
Wachtwoord Pimphony vergeten
Beste antwoord door M_016
Ik vrees dat bovenstaande waarschijnlijk enkel door uw leverancier/installateur kan opgelost worden (herinstallatie CDRom-software nodig?).
Tenzij vergissing mijnentwege betreft het een Alcatel-Lucent PC/Server-applicatie
https://www.al-enterprise.com/en/products/applications/pimphony
die o.a. door Px wordt/werd aangeboden voor/op Forum 700 PABX
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_phone_exchange_manual/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/vaste-lijn/telefoons-en-faxen/telefooncentrale/handleiding-voor-uw-telefooncentrale.html
Tenzij vergissing mijnentwege betreft het een Alcatel-Lucent PC/Server-applicatie
https://www.al-enterprise.com/en/products/applications/pimphony
die o.a. door Px wordt/werd aangeboden voor/op Forum 700 PABX
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_phone_exchange_manual/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/vaste-lijn/telefoons-en-faxen/telefooncentrale/handleiding-voor-uw-telefooncentrale.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
