Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
In Mijn Proximus en andere plekken is het nodig een geldig gsm nummer in te vullen. Ik heb een Nederlandse gsm abonnement maar dit nummer wordt nergens door Proximus geaccepteerd. Hoe kan ik deze gsm nummer invullen zodat Proximus mij kan bereiken in geval van nood etc?
Ik heb 2 jaar geleden een smartphone gekocht tegen een lage prijs samen met een abonnement met een contract van bepaalde duur voor een vaste prijs voor 24 maanden. In december loopt dit contract af en ik wil dit abonnement stopzetten. Wat moet ik doen om dit niet automatisch te laten verlengen?
Iemand wil mij foto's sturen maar krijgt steeds bovenstaande melding. Na wat zoeken meen ik "Een kopie van berichten op de server achterlaten" te moeten uitvinken, zodat mijn inbox niet overvol geraakt. Hoe doe ik dat ? (Ik gebruik de Mail-app van Windows 10) Of moet ik aan Proximus vragen dat bij hen in te stellen ? Dank bij voorbaat voor een verhelderend antwoord.
Heb reeds een paar weken op pc proximus tv overal dat ondertiteling niet meer te zien is op het scherm. hoe is dat te verhelpen ?
Bij het voetbal kanaal 602HD en 702HD krijg ik telkens de melding "Er is een fout opgetreden probeer het eens opnieuw!.De andere kanalen werken wel zoals het hoort?
Hallo, Ik heb sinds een 2 tal maanden een nieuwe desktop gekocht. Nu is op de nieuwe pc internet heel traag voor de rest werkt de pc prima. heb een speedtest gedaan en zit rond de 16 ms ping en 68.40 mbps deze meeting was rond 12:45 Heb met proximus gechat en alles is normaal op de lijn. Heb ook een nieuwe lan kabel van pc naar de modum gestoken en brand dat lichtje op de modum waar de lan kabel van de pc insteekt geel en de rest groen. Als je de lan kabel verplaatst gaat het gele lichtje mee. Heb al naar oplossingen aan het zoeken geweest maar niks helpt. Wie weet hier meer van. Mvg
Ik krijg vandaag opeens mekaar tegensprekende berichten van Proximus over mijn mobiel data-verbruik waarbij er opeens zomaar even 60 EUR extra kosten zouden zijn Dit terwijl deze berichten zeer onduidelijk zijn en mekaar verschillende keren tegenspreken: * soms vermelden ze een bepaald verbruik binnen een normaal verbruikskader * soms dat er ruim boven bepaald verbruik is gegaan en dat op 2 momenten vanochtend En dat blijkbaar allemaal vandaag om 7:17 en 9:43 in de ochtend Waarbij er op die momenten dan ook nog eens voor eenzelfde (?!) verbruik meer dan 25h (!!) verbruik zou zijn (met een totale (onterechte?!) budgetoverschrijding van 60 EUR). Graag snelle verduidelijking en rechtzetting AUB! Mvg, Kristof PS ondertussen word ik gedwongen om extra kosten te maken om toch mobiel internet te kunnen hebben (beroepshalve). Dit is zeer jammerlijk. Ook hier graag een oplossing voor als bovenstaande door Proximus verduidelijkt wordt (en er effectief foutieve elementen he
Ik heb een familus abo. Hierin zit ook 1 kadofilm per maand. Ik zie die echter niet verschijnen. Wie moet ik contacteren om dit probleem op te lossen?
Hoi Voordien had ik telenet en had ik enkel de stekker utp kabel dus in het speciale stopcontact te steken deze zijn ook beneden aanwezig bij de tv nu steek ik utp kabel van bbox in stopcontact beneden en dan boven naar pc toe of moet er iets anders gebeuren Bedankt
Van mijn Gsm gaat iedere dag geld af al gebruik ik hem niet en , als ik uit huis gaan gaat hij naar proximus fun een gaat er geld van mijn rekening . Op mijn abonement staat er dat proximus fon gratis is hoe komt dat?
Waarom is mijn snelheid ineens zo traag ?????????????
Ik kan niet inloggen bij 'my proximus' krijg steeds melding dat pagina niet beschikbaar is, dit is al sinds 29/08/2017. Ik wil mijn premium club punten inruilen want die vervallen bijna, maar dat is onmogelijk als je niet op my proximus geraakt! Kan iemand hiermee helpen?
De afgelopen 6 7 maanden hebben wij tamelijk veel last met internet. Ik heb al online opgezocht maar niets gevonden. Periodiek, ergens tussen elke 3 tot 5 weken valt op een dag alle verbinding met het internet weg en werkt niks om deze terug te krijgen. Modem reset, aan en uit doen, andere vsl poort gebruiken. Niets werkt. Meestal komt het internet af en toe terug maar na even deze te gebruiken valt ze weer weg voor onbepaalde duur. De lichtcode die dan brandt vind ik ook niet terug. In de foto de lichtjes die branden als het probleem zich voordoet. Heb al online de lijn laten controleren maar is niets mis mee.
gisterenavond plots geen tv meer. kan gebeuren, ik ben het daar volledig mee eens. support telefonisch gecontacteerd rond 18.30u en 3 uur later na allerhande tests te doen, werd beslist om mij een nieuwe decoder te bezorgen. wat ik heel jammer vind is dat alles wat opgenomen werd, verloren zal gaan. en wat nog erger is, is dat het 2 dagen duurt vooraleer ik een nieuwe decoder kan gaan halen. waarom niet vandaag één afhalen in een proximuswinkel? neen, blijkbaar wordt die opgestuurd naar een afhaalpunt naar keuze. wij betalen correct, ik verwacht dan ook een goede en snelle service!
Ik gebruik outlook op mijn pc maar via webmail kan ik niet bij mijn e-mails. Als ik wil inloggen krijg ik de melding dat mijn login en/of wachtwoord fout zijn. Als ik vraag om mijn wachtwoord te resetten en ik vul mijn e-mail adres in krijg ik de melding dat mijn e-mail niet bestaat.
hoy iedereen Ik ben sinds een jaar bij proximus en kan geen share play hosten op men ps4 ben nu ook al een jaar aan het bellen zonder resultaat jammer genoeg kan iemand mij helpen aub mvg
koop een samsung s8of s8+met abn en krijg nog een gratis cadeau erbij ter waarde van 79€ als men dan bij samsung gaat registreren kom je niet in aanmerking want er zijn maar bepaalde EAN nummers wat in aanmerking komen vind dus dat proximus een misleidende reklame maakt
Contact opgenomen via de website voor een dringende vraag. Geen reactie. Als ik dan bel krijg ik het antwoord dat ik in de wachtrij sta en dan geen reactie meer. Klantenservice?
Vorige week zaterdag heb ik meer dan een halve dag moeten wachten op een technische interventie . Kreeg wel een bericht dat ik op de planning stond. Dus gewacht op de technicus. Technicus heeft mij niet gecontacteerd als hij nog ging langskomen tussen zijn geplande uren. Heb dan maar technische dienst gecontacteerd . Die dienst heeft al of niet contact opgenomen met technicus. Technicus ging mij dadelijk contacteren. Dit gebeurde niet. Terug technische dienst gecontacteerd maar kreeg geen respons. Andere Proximus dienst getelefoneerd met melding van mijn probleem. Werd dan wel teruggebeld door andere dienst. Persoon wist mij te melden dat ik niet op de planning stond. Technicus dan op een later tijdstip toch langsgeweest en probleem opgelost. Maar mijn zaterdag wel om zeep.
Ik heb al paar contact gezocht via het proximusteam maar krijg totaal geen antwoord op de vraag over mijn factuur. mvg
Je laat je gsm op de grond vallen en je scherm is stuk. Dus ga je even naar de mediamarkt en koop je een nieuwe gsm. In de mediamarkt kunnen ze jou vertellen dat je voor de activering van je nieuwe sim-kaart naar je proximus winkel moet gaan. Je gaat dus naar je proximus winkel in Hasselt. Daar vertelt een aardige dame jou dat je aansluiting binnen het uur rond is. Dat was vorige vrijdag . Je gaat naar huis met je nieuwe speeltje en checkt na een paar uur of jouw nieuwe gsm werkt. Niet dus. Je belt de helpdesk en die kunnen jou vertellen dat je alleen in de proximus winkel in Hasselt terecht kan voor dit soort problemen. Zaterdag kan niet, dat is 11 november dus je mag terug naar de proximus winkel in Hasselt voor een tweede poging. Daar vertellen ze je doodleuk dat je status nog altijd op 'geschorst' staat. Dat zou binnen de 24 uur verholpen worden. Want. Je bent al jaren lang trouwe klant bij proximus (tv - internet - 2 gsm nummers) en betaalt al je facturen onmiddellijk online.
Sinds deze namiddag heb ik geen internet of tv meer (in west vlaanderen). Vaste lijn werkt wel nog. Heb de helpdesk gebeld, maar na het doorgeven van mijn telefoonnummer krijg ik de boodschap dat er een "incident" is, zonder details of wanneer het opgelost zal zijn. Wat is er aan de hand?
Na vele jaren heb ik de overstap gemaakt van Telenet naar Proximus. Deze namiddag is er een technieker langs gekomen maar deze vertelde mij dat de kabel nergens te vinden is voor de aansluiting. Deze zou er moeten zijn maar zal waarschijnlijk afgeknipt zijn door de vorige eigenaars en ergens in de muur zitten. Volgende week komen ze terug en zullen ze een nieuwe kabel voorzien. Nu is mijn vraag of er daar een meerkost al dan niet aan vast hangt?
Als ik bij myproximus de fakturen probeer te downloaden via de links, krijg ik niet altijd de juiste faktuur. In dit geval krijg ik de faktuur die bij de tweede lijn hoort, wanneer ik op de link van de eerste lijn klik. Als ik op de link op de tweede lijn klik, krijg ik diezelfde faktuur (in dit geval dus wel de correcte) Zie screenshot voor meer duidelijkheid
Al gehoord van chatbots? Dit is een mechanisme die je in chat/messenger/... kan terugvinden en waar je een vraag kan aan stellen en waarbij de bot jouw vraag begrijpt en er een antwoord zal op (proberen te) geven. Bij Proximus starten we binnenkort met Titus. Deze zal je kunnen terugvinden op onze "product" pagina. Deze bot heeft momenteel 3 doelen: • De klant gidsen naar het juiste pack (wizard) • Antwoorden op 6 vragen betreffende onze packs (faq) • De klant doorverwijzen naar de juiste pagina waar het antwoord kan gevonden worden. Het is hoog tijd om Titus uitvoerig te testen (want hij moet nog heel wat leren). Deze test kan je best doen in 2 stappen. Stap 1: Gebruik Titus als gids om het juiste pack te kiezen. Je kan hiervoor de buttons gebruiken maar ook gewoon tekst typen • Verloopt alles vlot, begrijpt Titus wat je wil zeggen? • Klopt het voorstel van Titus? Stuurt hij jou naar de juiste pagina? • Heb je tips, verbeteringen? Stap 2: Stel vragen (waarop Ti
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.