Skip to main content
Beantwoord

MyProximus

  • September 7, 2017
  • 15 reacties
  • 2065 Bekeken

Ik kan niet inloggen bij 'my proximus' krijg steeds melding dat pagina niet beschikbaar is, dit is al sinds 29/08/2017.
Ik wil mijn premium club punten inruilen want die vervallen bijna, maar dat is onmogelijk als je niet op my proximus geraakt!
Kan iemand hiermee helpen?

Beste antwoord door AzizA

Hallo Rita,

Wij kunnen geen catalogus doorsturen spijtig genoeg, via My Proximus kan je ze enkel raadplegen. Als je jouw klantengegevens even doorstuurt dan kan ik je via deze weg doorgeven in wat je ze kan inruilen je punten.

Groetjes,

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 8, 2017
Heb je eens met een andere browser geprobeerd, dat kan soms wonderen doen.

Martin
  • September 8, 2017
en adblocker uitzetten indien in dienst
history/cookies wissen kan ook helpen
Maar het kan ook zijn dat je hulp van prox zal moeten krijgen....

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 9, 2017
Alle tips geprobeerd maar helaas niets werkt. Er staat wel een melding op proximus website dat ze vanavond en morgen aan 'my proximus' gaan werken, hopelijk werkt het maandag dan wel ...

Martin
  • September 9, 2017
ik vrees er voor dat prox ergens een instelling zal moeten doen zoals hier nog het geval geweest is bij anderen met gelijkaardige problemen.

  • Apprentice
  • October 16, 2017
ik ben nu ook al bezig sinds vorige woensdag om punten te kunnen inruilen maar heb een probleem met my proximus. al gebeld en bepaalde dingen gedaan maar het komt maar niet in orde. Het is een grote merde. het gaat van kwaad naar erger.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 19, 2017
Beste Rita, kan ik je via deze weg alvast helpen bij het omruilen van je punten? Welk geschenk had je graag gewenst? Groetjes Freya

  • Apprentice
  • October 19, 2017
Iknzou willen kijken wat mogelijk is om te ruilen met mijn punten. Ik kan de catalogus ook niet raadplegen. Kan die worden doorgestuurd?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 20, 2017
Hallo Rita,

Wij kunnen geen catalogus doorsturen spijtig genoeg, via My Proximus kan je ze enkel raadplegen. Als je jouw klantengegevens even doorstuurt dan kan ik je via deze weg doorgeven in wat je ze kan inruilen je punten.

Groetjes,

Aziz

  • Apprentice
  • October 25, 2017
Ik heb ondertussen de keuze kunnen maken maar het is niet duidelijk hoeveel punten ik nodig heb. Ik zou de Huawei Y6 2017 Black willen in ruil voor de punten. Ik heb in totaal 7983 punten. Is dit mogelijk?

  • Apprentice
  • November 4, 2017
Beste, 10 dagen geleden het laatste bericht gepost en nog geen reactie gekregen 😞 Mag ik vragen om toch iets van reactie te geven op dit bericht?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 4, 2017
Beste, onze excuses voor de laattijdige reactie. Kan u mij eerst uw klanten nr doorgeven? Ik kijk dit na voor u. Mvg, Aw

  • Apprentice
  • November 8, 2017
klantennummer is 001991009.

  • Apprentice
  • November 22, 2017
Ok en rap in reageren op dit bericht zijn jullie dus ook weer niet. Dit duurt nu al zo lang dat ik het echt zat aan het worden ben, de ganse service trekt op de ...... De website werkt ook langs geen kanten, ik kan nog steeds geen inruiling doen van mijn punten, naar een verkooppunt gaan kan ik niet want daar kan ik de punten niet laten inruilen. Echt waar, je zou bijna gaan hopen dat jullie ergens ook een probleem hebben wat je wil opgelost zien en de oplossing lang op zich laat wachten.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • November 25, 2017
In MyProximus app staat dat er binnenkort een Smart WiFi app beschikbaar komt. Op de PX site staat daar ook al info over. Weet iemand de status daarvan. Normaal heb ik recht op 3 spots. Maar wat nu blijkt moet ik voor alle 3 een apparte inlogcode maken nl. voor internet, mobiel en free anytime. Is dit de normale procedure of kan alles toch via 1 inlogcode.

Martin
  • November 25, 2017
Maar smart wifi bestond toch al van vroeger ?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_fon_vs_auto_fon_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/wat-is-het-verschil-tussen-smart-wifi-en-wifi-hotspots.html