Ik kan niet inloggen bij 'my proximus' krijg steeds melding dat pagina niet beschikbaar is, dit is al sinds 29/08/2017.
Ik wil mijn premium club punten inruilen want die vervallen bijna, maar dat is onmogelijk als je niet op my proximus geraakt!
Kan iemand hiermee helpen?
Beantwoord
MyProximus
Beste antwoord door AzizA
Hallo Rita,
Wij kunnen geen catalogus doorsturen spijtig genoeg, via My Proximus kan je ze enkel raadplegen. Als je jouw klantengegevens even doorstuurt dan kan ik je via deze weg doorgeven in wat je ze kan inruilen je punten.
Groetjes,
Aziz
Wij kunnen geen catalogus doorsturen spijtig genoeg, via My Proximus kan je ze enkel raadplegen. Als je jouw klantengegevens even doorstuurt dan kan ik je via deze weg doorgeven in wat je ze kan inruilen je punten.
Groetjes,
Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
