Ik krijg vandaag opeens mekaar tegensprekende berichten van Proximus over mijn mobiel data-verbruik waarbij er opeens zomaar even 60 EUR extra kosten zouden zijn
Dit terwijl deze berichten zeer onduidelijk zijn en mekaar verschillende keren tegenspreken:
* soms vermelden ze een bepaald verbruik binnen een normaal verbruikskader
* soms dat er ruim boven bepaald verbruik is gegaan en dat op 2 momenten vanochtend
En dat blijkbaar allemaal vandaag om 7:17 en 9:43 in de ochtend
Waarbij er op die momenten dan ook nog eens voor eenzelfde (?!) verbruik meer dan 25h (!!) verbruik zou zijn (met een totale (onterechte?!) budgetoverschrijding van 60 EUR).
Graag snelle verduidelijking en rechtzetting AUB!
Mvg,
Kristof
PS ondertussen word ik gedwongen om extra kosten te maken om toch mobiel internet te kunnen hebben (beroepshalve). Dit is zeer jammerlijk. Ook hier graag een oplossing voor als bovenstaande door Proximus verduidelijkt wordt (en er effectief foutieve elementen hebben plaatsgevonden)
Vraag
Klacht: Onduidelijke Proximus berichten (mekaar tegensprekend): graag snel verduidelijking (mbt mobiel internet)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.



