Skip to main content
Beantwoord

Kadofilm zie ik niet verschijnen

  • November 24, 2017
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

Ik heb een familus abo.
Hierin zit ook 1 kadofilm per maand.
Ik zie die echter niet verschijnen.
Wie moet ik contacteren om dit probleem op te lossen?

Beste antwoord door everslegers

Hi Martin,
Probleem is opgelost. Ik heb op de verkeerde plaats gekeken.
Bedankt voor de support.

Eric
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • November 24, 2017
vind je ze niet terug on de het menu on demand op je decoder

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 24, 2017
Inderdaad. Normaal komt daar iedere maand te staan dat er 1 kadofilm beschikbaar is.
Dat is bij mij niet meer het geval.

Martin
  • November 24, 2017
probeer toch eens of het niet lukt nadat je decoder even heropgestart hebt door zijn stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of via zijn netstekker.

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 25, 2017
Hi Martin,
Heeft niet geholpen. Decoder uitgetrokken. 30 sec gewacht en dan terug aangezet.
Nog steeds geen kadofilm.

mvg,
Eric

Martin
  • November 25, 2017
stuur best eens een privébericht, doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (met je klantgegevens en je probleem ....) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • November 26, 2017
Hi Martin,
Probleem is opgelost. Ik heb op de verkeerde plaats gekeken.
Bedankt voor de support.

Eric