Beantwoord
Periodiek geen internet
De afgelopen 6 7 maanden hebben wij tamelijk veel last met internet. Ik heb al online opgezocht maar niets gevonden. Periodiek, ergens tussen elke 3 tot 5 weken valt op een dag alle verbinding met het internet weg en werkt niks om deze terug te krijgen. Modem reset, aan en uit doen, andere vsl poort gebruiken. Niets werkt. Meestal komt het internet af en toe terug maar na even deze te gebruiken valt ze weer weg voor onbepaalde duur. De lichtcode die dan brandt vind ik ook niet terug. In de foto de lichtjes die branden als het probleem zich voordoet. Heb al online de lijn laten controleren maar is niets mis mee.
Beste antwoord door SamuelD
Ik zie geen signaal op je lijn, heb je de modem al eens volledig herstart ? Heb je ook al eens nagekeken dat alle kabels correct zijn aangesloten op de modem? Stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met enkele datums wanneer er een technieker ter plaatse kan komen om dit te verhelpen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
