Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik zat in duitsland en mijn vrouw belde mij. Ik kreeg niets binnen maar er nam een duitse vrouw op die onmiddelijk inhaakte. Hoe kan dit? Ze heeft mij 10x gebeld vanuit belgie en heb maar 3 gemiste oproepen gehad. Mijn gsm staat ingesteld als ik niet opneem wordt er doorgeschakeld naar mijn collega. Die heeft maar 2 oproepen binnen gekregen. Hoe kan dit en gebeurd dit vaker?
Beste Proximus, Ik ben reeds vele jaren een tevreden klant en heb een abonnement met Smartphone. Deze is vorige week ten einde gelopen en ik wou uitkijken naar een nieuwe combinatie. Echter wanneer ik mijn combinatie wens te bestellen, krijg ik telkens de opmerking dat er iets is misgelopen en later opnieuw moet proberen. Momenteel heb ik Smart+Phone20 (Galaxy S5Neo) en ik wou overstappen naar volgende combinatie: Full Control S + Data Phone (Galaxy A5 2017 Black) Kunnen jullie de foutmelding nakijken of mij verder helpen om mijn bestelling te regelen? Alvast bedankt
Dit zal mijn eerste en laatste interventie zijn op dit forum. Ik ben, het geklungel met my proximus moe, het afgetrapt bij proximus. Ik was een jarenlange bizz klant, en ik weet het, my proximus kunnen gebruiken is niet van levensbelang, maar dat de grootste provider van het land daar jarenlang mee sukkelt, ik kon het plots niet meer verdragen. De laatste "raad" die ik kreeg van een helpdesk medewerker (die overigens glashard beweerde dat er in feite niets mis was) : probeer eens een andere browser. Geprobeerd met Edge, met Chrome en met Firefox, zelfde resultaat : een Engelse pagina "oops this is awkward,...". Wel ik zeg, eveneens in het Engels : bye bye ! Naar mijn bizz punten (waar ik laatst nog wel een mail voor kreeg) zal ik kunnen fluiten. Mij een zorg. Opgeruimd staat netjes.
Ik ben de serie Twin Peaks aan het opnemen.Nu zijn plots de eerste drie afleveringen verdwenen zonder dat ik ze gewist heb.Hoe is dat mogelijk.Ik vind dat dood jammer.
Als ik op mijn ipad via de app My Proximus probeer tv te kijken in de Ardennen krijg ik de boodschap dat dit om auteursrechtelijke redenen niet mogelijk is. Om te kijken moet je verbonden zijn met het Proximusnetwerk in België. Maar als ik de laatste keer op de kaart keek lag Nassogne nog steeds in België. Als ik thuis in Vlaanderen kan kijken zou dat hier dan toch ook moeten lukken. Weet iemand raad?
Kan geen tv kijken op mijn laptop,tablet en smartfoon ? Wie weet raad ???
Beste ik had graag een domiciliëring aangevraagd maar dit werkt niet via myproximus. Op welke manier kan ik dit aanvragen? mvg Els De Bock
Hallo, Kan ik via de site, mijn Tuttimus-abonnement laten aanpassen? GSM-abonnement zou naar 3GB – 120 belminuten moeten gaan ipv 10 GB – onbeperkt bellen mvg
Geachte, Een paar weken geleden heb ik contact opgenomen met de helpdesk van proximus waarbij ik aangaf dat ik graag wil omschakelen van het comfort naar het maxi Abbonnement. Er werd mij meegedeeld dat de omschakeling na 48h in orde zou zijn. Een paar dagen later contacteer ik de helpdesk dat het Abbonnement niet is omgeschakeld. Ze geven deze keer aan dat het 10werkdagen zal duren. 10 werkdagen later is het abonnement nog altijd niet omgeschakeld. Deze keer wordt me belooft dat een medewerker met dezelfde dag zal terug contacteren. Ja inderdaad niemand contacteert me. Vandaag heb ik terug gebeld deze keer geven ze aan dat ze een mail hebben gestuurd naar de technische dienst. Ik begin stilaan het gevoel te krijgen dat ik beter alles opzeg en een nieuw abonnement afsluit. Vind het zonde dat de klanten service niet is wat het hoort te zijn. Volgende week zal ik iedere dag bellen naar de helpdesk in de hoop dat iemand mij verder helpt Mvg Michel
Eind september heb ik een afspraak gemaakt om een nieuwe aansluiting te komen maken op 30 oktober, dag voor onze verhuis. Afspraak heb ik telefonisch gemaakt en duidelijk, tot 3 keer gezegd dat er een nieuwe kabel van de straat uit moet gelegd. Dag van de afspraak is niemand komen opdagen, rond de middag heb ik gebeld en werd gezegd dat er iets mis was gelopen en dat de afspraak gecanceld werd omdat er gegevens onduidelijk waren ( wij zijn al meer dan 40 jaar klant dus zullen ze mijn telefoonnummer wel hebben, voor facturen vinden ze mijn gegevens wel). De telefoniste beloofde mij een nieuwe afspraak met prioriteit1 er werd een nieuwe afspraak gemaakt voor 15 november, goed dat ik zelf de knowhow hem om zelf een kabel te kopen en deze van af de oude woning te trekken anders zat ik nog altijd zonder tv, internet en telefoon . Na een mail ter bevestiging van mijn afspraak heb nogmaals gebeld om duidelijk te maken dat er een kabel van de weg moet getrokken worden, dit gesprek heb ik na e
Ik probeer TV te kijken via de Proximus TV-site maar krijg het bericht "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn." Nochtans zit dit inbegrepen in ons pakket. Het lukt tevens niet om in te loggen op de Proximus TV-app, het springt steeds terug naar het loginscherm.
Beste, Op datum van 29/11 had ik een afspraak gemaakt tussen 8 en 13u om de fiber kabel binnen te laten trekken, dit om telefoon, internet , gsm en tv te laten overschakelen van Telenet naar Proximus Titimus. Hiervoor had ik speciaal een dag verlof aangevraagd. De afspraak was gemaakt op naam van mijn vrouw. Deze afspraak was telefonisch gemaakt op 17/11 of 20/11 met het nr 0800 11 291 of het nr 0800 11 391 heb ik in mijn geschiedenis van mijn telefoongegevens teruggevonden. Op 28/11 was er een onduidelijke voicemail ingesproken, maar het was niet duidelijk van wie. Over het algemeen kan ik zeggen voor een telecombedrijf dat de lijnen héél slecht zijn tijdens al mijn gesprekken. Om zeker te zijn dat ik niet een volledige voormiddag zou thuisblijven voor niks heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Daar wij nog geen klant zijn hebben wij dus nog geen klantennummer. Na enige tijd werd ik van de klantendienst doorverbonden naar de planning dienst. Deze hebben mij bevesti
Hallo allemaal Ik heb een dvd recorder van pioneer dvr 630h en sinds kort kan ik gemaakte opnames in LP mode gemaakt op de harddisk niet meer snel kopieren op een dvd schijf. Dit ging wel met de vorige software. Is dit misschien door de upgrade naar de nte software van proximus. Dus moeten we nu maar programmas opnemen op de dvd recorder in SP mode om te kunnen snel kopieren op een dvd schijf. Wie heeft hetzelfde probleem als ik? Timm1983
Bedankt
Voi LTE op mijn gsm gezet, zonder dat ik dit gevraagd heb of verwittigd ben. Leuk nu komen al mijn oproepen binnen als privé nummers? Uitgetest? De techneuten scoren weer...
Tot vorige week had ik een tuttimus pack (vaste lijn, Tv en internet) aan 59 euro/maand en twee Mobilus 15 packs aan 15,99 euro/maand, samen goed voor een maandtotaal van 91 euro dus......Na een chat op mijn proximus waar ik van plan was om de twee mobuilus 15 packs om te zetten naar twee Mobilus 10 packs (omdat we maandelijks niet aan het verbruik geraken) was mijn verbazing groot dat achteraf mijn tuttimus pack (vaste lijn, Tv en internet) opgeslagen was naar 67 euro per maand en twee Mobilus 10 packs aan 20 euro/maand is in het totaal 87 euro.........tel uit je winst.....De chat operator had me vooraf wel kunnen inlichten maar deed dit waarschijnlijk niet uit eigenbelang/proximusbelang... Zodus opgepast met deze werkwijze en graag je reactie MvG Tony
Ik heb het na meer van 14 dagen en tig telefoontjes met de klantendienst om klant te worden, echt gehad. In oorsprong was alles in kannen en kruiken, maar ik hoorde niets van de technieker en vond enkele fouten gegevens in mijn aanvraag. Ik belde om dat recht te zetten, moest de aanvraag opnieuw gedaan worden. Dat gebeurde. Weer ging alles fout en ik hoorde nog steeds niets van de technieker. Ik heb elke keer maar zelf moeten bellen, met een slechte gsm lijn, wat een reden was waarom ik van Telenet naar Proximus wou gaan. Nu ben ik het beu dat ik elke keer een ander verhaal krijg, elke keer maar doorgeschakeld wordt naar diensten die elke keer van voor af aan beginnen. Om een lang verhaal kort te maken: Ik woon dus in een grote stad, dichtbevolkt en blijkbaar is het dus technisch onmogelijk om op mijn adres een Tuttimus pakket te installeren. De ene keer kan het wel en gratis, dan hoor ik weer iemand die zegt dat het niet kan. Dan ligt er weer geen lijn, dan weer een veroud
Sorry maar dat vind ik erover! 10 minuten of iets langer wachten, maar één uur! schande.... Ik wil een telefoon kopen met mijn punten....
Bij de installatie en configuratie van de nieuwe V6 decoder komt er steeds 'Cannot connect DNS' en de cyclus van software installatie herbegint opnieuw.
Ik heb onlangs mijn abonnement gewijzigd naar een familus pack. Onder 'MyProximus' vind ik dat er een betalende optie dient genomen te worden om beperkt gratis internationaal te bellen. Dat is toch een optie dat sowieso gratis in een familus pack vervat zit ? Dient deze optie geactiveerd te worden ? In elk geval zou daar toch geen prijs mogen vermeld staan ? Vermoedelijk gaat dit om een softwarefoutje ? Normaal bel ik niet frequent naar het buitenland. Maar ik zou toch graag achteraf voor geen verassing willen staan dat dit me aangerekend wordt omwille dat deze optie niet actief staat !😉
Jullie kennen ongetwijfeld onze "MyProximus" website? Nee? Serieus ? ? Ga dan zeker even kijken of bekijk afbeelding in bijlage. De komende maanden krijgt deze een makeover en hiervoor doen we geen beroep op Jani maar willen we jullie mening horen. We erkennen ? dat er soms technische mankementen zijn en daar wordt hard aan gewerkt maar in deze topic gaat het meer over de inhoud, lay-out, functionaliteit, ... Het gaat dus om de "overzicht" pagina waar je op terechtkomt wanneer je aangemeld bent (website dus niet app). Enkele vragen die je op weg kunnen helpen: Wat ontbreekt er op deze pagina? Wat vind je goed aan deze pagina? Wat zou volgens jou het hoofddoel moeten zijn van deze "overzicht" pagina? Professor Linde staat klaar om te reageren dus schrijf er maar op los en zet ze aan het werk . We sluiten deze topic af op 30/06 en zullen een waardebon van 50 € (bol.com) weggeven aan 1 van de deelnemers ? . Steven
Proximus TV op mac: ging eerder deze week goed maar nu om de 3 minuten of zo: too many retries. Mac OS X 10.11.6 El Capitan, Chrome browser 62.0etc 64bit.
Ik krijg steeds een foutmelding om de cloudapp te openen.
Hoe kan je een zender blokkeren, zonder kinderslot te gebruiken?
Wat betekent de code boot status is 16775680 op mijn tv scherm ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.