Skip to main content
Beantwoord

Domiciliëring aanvragen

  • December 1, 2017
  • 2 reacties
  • 1615 Bekeken

Beste
ik had graag een domiciliëring aangevraagd maar dit werkt niet via myproximus.
Op welke manier kan ik dit aanvragen?

mvg
Els De Bock

Beste antwoord door JanDe

Hallo Els, ik kan je daar wel bij helpen. Stuur je IBAN nummer en je klantennummer via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 naar ons, dan is het zo geregeld. Groetjes. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 1, 2017
je kan ook chatten met iemand van Proximus hier :
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • December 2, 2017
Hallo Els, ik kan je daar wel bij helpen. Stuur je IBAN nummer en je klantennummer via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 naar ons, dan is het zo geregeld. Groetjes. Jan