Skip to main content
Beantwoord

Klachten worden niet tijdig behandeld

  • December 1, 2017
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Bedankt

Beste antwoord door JVDB1979

Beste, het heeft behoorlijk wat tijd in beslag genomen (ongeveer 4-5 keer bellen van 30 - 45 min, met een aantal disconnections), maar nu heeft eindeljik iemand van Proximus me geholpen. Daarom heb ik mijn text verwijderd. Nu goed, ik zal nog steeds mijn facturen in het oog moeten houden.

Jeroen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 1, 2017
De titel is duidelijk, waarmee Px medewerkers en/of het publieke forum u eventueel exact kunnen helpen is evenwel minder duidelijk

Martin
  • December 1, 2017
Dat zullen ze bij Proximus wel ondertussen duidelijk weten wat TS zijn probleem is, namelijk dat zijn probleem niet behandeld wordt en veel zaken zijn ook maar door Prox alleen op te lossen 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • December 1, 2017
Beste, het heeft behoorlijk wat tijd in beslag genomen (ongeveer 4-5 keer bellen van 30 - 45 min, met een aantal disconnections), maar nu heeft eindeljik iemand van Proximus me geholpen. Daarom heb ik mijn text verwijderd. Nu goed, ik zal nog steeds mijn facturen in het oog moeten houden.

Jeroen