Skip to main content
Beantwoord

Too many retries

  • November 19, 2017
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Proximus TV op mac: ging eerder deze week goed maar nu om de 3 minuten of zo: too many retries. Mac OS X 10.11.6 El Capitan, Chrome browser 62.0etc 64bit.

Beste antwoord door ThomasP

Ons TV team heeft de fout gevonden en verholpen. Probleem zou opgelost moeten zijn.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • November 19, 2017
gelijkaardige problemen hier ook
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-op-mac-undefined-error-too-many-retries-41412
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/undefined-exception-too-many-retries-41591

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • November 20, 2017
Jessie, we zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra we meer info hebben, laten we je iets weten. Mijn excuses voor de hinder.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • November 20, 2017
Ons TV team heeft de fout gevonden en verholpen. Probleem zou opgelost moeten zijn.

  • Apprentice
  • November 30, 2017
gelijkaardige problemen heb ik, als ik wil kijken, na 5' opeens, hopla.... error met "too many retries" ik kijk via firefox en rechtstreeks via kabel ( internet is wel verbonding via electriciteits netwerk.... niet draadloos ) , als ik vtm kijk, blijkt het nogal mee te vallen, maar andere zenders zijn een ramp..... oplossing?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • November 30, 2017
Gunter kan je je telefoonnummer via privebericht doorsturen? Dan kijken we dit voor je na
Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • November 30, 2017
mijnklant nummer bij proximus is Klantnr. X op X , ken het vaste lijn nummer niet uit het hoofd.

Edit ThomasP: Privégegevens verborgen.

Martin
  • November 30, 2017
best privé gegevens via privébericht versturen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • December 1, 2017
gunterH, de error indiceert dat de stream niet geladen kan worden. Dit is meestal te wijten aan een minder goede internetconnectie. Gezien je via het elektriciteitsnet werkt, kan dit mogelijk het probleem zijn. Ik heb alvast je verbinding op je thuisnetwerk op je bbox gecontroleerd en deze is ok. Het signaal tot op de bbox is dus perfect.
Je kan in eerste instantie de adapters bijvoorbeeld eens uittrekken en opnieuw insteken. Als het de PLC's van Proximus zijn kan je ook eens kijken op deze pagina hoe je deze kan resetten.
Controleer ook eens of je de error krijgt via de browser IE of Safari. Deze gebruiken namelijk een andere 'player' dan Chrome of Firefox.