Skip to main content
Beantwoord

Cloud

  • November 30, 2017
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Ik krijg steeds een foutmelding om de cloudapp te openen.

Beste antwoord door Jean-PaulS

Hoi,

kan je via een privé bericht je login doorsturen? Dan kijken we het na voor je. Via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 30, 2017
Bedoel je de Proximus Cloud app? Welke foutmelding krijg je juist? Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2017
Bedoel je de Proximus Cloud app? Welke foutmelding krijg je juist? Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2017
Al geprobeerd, ja. Foutmelding: code 2055

Martin
  • December 1, 2017
mss is het net het zelfde probleem en mss de oplossing ook als hier aangegeven :
klik hier

Er zijn er al veel aan u vooraf gegaan met deze foutcode klik hier

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 1, 2017
Hoi,

kan je via een privé bericht je login doorsturen? Dan kijken we het na voor je. Via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Jean-Paul