Ik zat in duitsland en mijn vrouw belde mij. Ik kreeg niets binnen maar er nam een duitse vrouw op die onmiddelijk inhaakte. Hoe kan dit? Ze heeft mij 10x gebeld vanuit belgie en heb maar 3 gemiste oproepen gehad.
Mijn gsm staat ingesteld als ik niet opneem wordt er doorgeschakeld naar mijn collega. Die heeft maar 2 oproepen binnen gekregen. Hoe kan dit en gebeurd dit vaker?
Beantwoord
Roaming
Beste antwoord door Draakjewicca
Heb ook met proximus gebeld en zij hebben de lijnen nu getest en alles bleek normaal.
Wat er op dat moment juist is gebeurd kunnen ze niet exact bepalen. Vermoedelijk een technisch probleem of zo. Diepgaander onderzoek is enkel mogelijk via gerecht.
Die kans is niet bestaande aangezien dit niet over een gerechtelijk dossier gaat.
Wat er op dat moment juist is gebeurd kunnen ze niet exact bepalen. Vermoedelijk een technisch probleem of zo. Diepgaander onderzoek is enkel mogelijk via gerecht.
Die kans is niet bestaande aangezien dit niet over een gerechtelijk dossier gaat.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.