Ik heb letterlijk het zelfde, als je call centrum of livr chat doet krijg je elke keer een andere reactie.
Je preorder de nieuwste iphone om het als eerste thuis te krijgen eindstand mag je langer wachten dan de mensen die hem later hebben gekocht.
Dit is zeer triest voor woorden en zoals jij al vermeld had een gebrek aan communicatie.
Ik mag hopen dat ze met een goeie oplossing komen want dit is gewoon absurd.
@Taoufikz @hakimam Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.
Betekend dit dat we onze toestellen pas tegen eind oktober in de brievenbus gaan zien?
@Taoufikz @hakimam Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.
Dit begrijp ik niet. Apple geeft duidelijk door aan proximus hoeveel toestellen het beschikbaar heeft voor proximus
Proximus blijft preorders aannemen dat het niet aankan. Men zegt tegen de klant dat het materiaal op voorraad is. Althans dat staat er in my proximus.
Na de preorder veranderd proximus de prijs van de iPhones. De 14 pro max 256 ging van 630 naar 750 euro.
Dit om druk op de klant te zetten, ahja want als ze annuleren zullen ze een hogere prijs moeten betalen wanneer de telefoon wel beschikbaar word
Naar wat ruikt dit? Misleidende reclame! Ik zal de nodige stappen dan ook nemen, te beginnen door mijn klacht via Test-Aankoop verder te laten gaan.
Ik heb nog geen enkele mail ontvangen van proximus ivm waar u over spreekt. Dus ergens in een verstopte forum spreekt men dan wel de waarheid?
Apple heeft de iPhones pas eind oktober begin november beschikbaar.
Wat nu?
Ik heb mijn preorder op dag 1 in de eerste 2 uur gedaan. Je zou denken dat ik dan bij de eerste zit dat het zal ontvangen. Nee wat doet proximus? Mijn besteldatum verplaatsen naar 15 september
Waar is mijn bevestigingsmail. Ik moest een leverdatum kiezen. Dat heb ik gedaan 19 september. Klantendienst heeft dit bevestigd. Ik neem mijn gesprekken allemaal op met bepaalde instanties voor zulke toestanden.
Dus waar is mijn bestelling, waar is mijn bevestiging. Ik blijf error krijgen
Dit gaat om veel geld en het is een schande dat jullie dit zo aanpakken. Al dat geld aannemen terwijl jullie geen toestellen hebben en dan de mensen in een wekenlange strijd steken om hun geld terug te krijgen
Wat is dit, geven wij een renteloze lening aan proximus ofzo?
De wijziging van 630 naar 750 euro is nog het meest schandalige. Alsof de klant jullie niet doorheeft
@Taoufikz @hakimam Wij krijgen momenteel niet genoeg toestellen van Apple om aan de vraag te voldoen. Onze excuses hiervoor.
Dit begrijp ik niet. Apple geeft duidelijk door aan proximus hoeveel toestellen het beschikbaar heeft voor proximus
Proximus blijft preorders aannemen dat het niet aankan. Men zegt tegen de klant dat het materiaal op voorraad is. Althans dat staat er in my proximus.
Na de preorder veranderd proximus de prijs van de iPhones. De 14 pro max 256 ging van 630 naar 750 euro.
Dit om druk op de klant te zetten, ahja want als ze annuleren zullen ze een hogere prijs moeten betalen wanneer de telefoon wel beschikbaar word
Naar wat ruikt dit? Misleidende reclame! Ik zal de nodige stappen dan ook nemen, te beginnen door mijn klacht via Test-Aankoop verder te laten gaan.
Ik heb nog geen enkele mail ontvangen van proximus ivm waar u over spreekt. Dus ergens in een verstopte forum spreekt men dan wel de waarheid?
Apple heeft de iPhones pas eind oktober begin november beschikbaar.
Wat nu?
Ik heb mijn preorder op dag 1 in de eerste 2 uur gedaan. Je zou denken dat ik dan bij de eerste zit dat het zal ontvangen. Nee wat doet proximus? Mijn besteldatum verplaatsen naar 15 september
Waar is mijn bevestigingsmail. Ik moest een leverdatum kiezen. Dat heb ik gedaan 19 september. Klantendienst heeft dit bevestigd. Ik neem mijn gesprekken allemaal op met bepaalde instanties voor zulke toestanden.
Dus waar is mijn bestelling, waar is mijn bevestiging. Ik blijf error krijgen
Dit gaat om veel geld en het is een schande dat jullie dit zo aanpakken. Al dat geld aannemen terwijl jullie geen toestellen hebben en dan de mensen in een wekenlange strijd steken om hun geld terug te krijgen
Wat is dit, geven wij een renteloze lening aan proximus ofzo?
De wijziging van 630 naar 750 euro is nog het meest schandalige. Alsof de klant jullie niet doorheeft
Exact het zelfde situatie en 100% mee eens wat je zegt!
Echte Amateurs , op website aangeven toestel op voorraad, melding krijgen u toestel word ingepakt en doorgegeven aan de vervoerder, en dan stoot alles… dan krijg jij te horen van onze ITers zijn bezig met het probleem op te lossen… dit gaat nog 1-2 maand duren tot als we onze toestellen hebben… wel op voorhand betalen voor iets dat je niet eens in stock hebt… Proximus Dropshipping…
Bij mij staat er op MyProximus “geen toestel ontvangen”
betekend dit dan dat ik helemaal geen bestelling heb geplaatst!!!!
ik snap hun niet!
dus met andere woorden zoveel geld betaald en we krijgen dan geen product!?
@Najima
ik kan hier geen klantgegevens v jou terugvinden
vul je klantenprofiel in, met je klantgegevens en je order
Dan kunnen we nakijken
groeten
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
@Najima
ik kan hier geen klantgegevens v jou terugvinden
vul je klantenprofiel in, met je klantgegevens en je order
Dan kunnen we nakijken
groeten
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
nu normaal gezien wel
@Najima
ik heb een nieuw order gevonden onder een ander klantennr (zie profiel)
heb je mail gehad ivm opsturen copies identititeitskaart naar doc@proximus.com?
dat zou ik zeker nog eens doen
groetjes
Tina
@tina.b geef me zeer goed geholpen dankjewel!
@Najima
ik heb een nieuw order gevonden onder een ander klantennr (zie profiel)
heb je mail gehad ivm opsturen copies identititeitskaart naar doc@proximus.com?
dat zou ik zeker nog eens doen
groetjes
Tina
Hey Tina ,
dank je voor je berichtje!
copies heb ik normaal gezien al bezorgt?
groetjes
@Najima
ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….
sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...
groetjes
Tina
@Najima
ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….
sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...
groetjes
Tina
Hebt u mijn situatie ook gecontroleerd want ik heb dit topic geopend maar u reageert op een ander
Met alle respect voor de ander uiteraard
@Najima
ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….
sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...
groetjes
Tina
ist de bedoeling dat ik die link moet openen?
want ik krijg het niet open
Ik heb zelf ook geen mail en bericht gekregen. Het laatste dat ik kreeg was een datum kiezen. 19 september
Geen bevestiging van gekregen en ik blijf error krijgen en in de myprox blijft staan dat ik een datum moet kiezen maar als ik daarop druk staat er applicatie niet beschikbaar
Ter info: ik begrijp hieruit dat Tina vraagt of je die sms ontvangen hebt waar o.a. die volledige link instond (NB: onderstaande link is niet volledig)
@Najima
ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….
sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...
groetjes
Tina
Ter info: ik begrijp hieruit dat Tina vraagt of je die sms ontvangen hebt waar o.a. die volledige link instond (NB: onderstaande link is niet volledig)
@Najima
ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….
sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...
groetjes
Tina
Aaaah ok dan🫢
nee sms niet ontvangen maar wel e-mail en daar had ik netjes op geantwoord en de documenten naar opgestuurd
Ik word gebeld door iemand van proximus dat doodleuk zegt tjah wat moeten we zeggen wat wil je horen Er is een stockprobleem bij iphone
Bij iphone of bij Apple? Wat is dat voor communicatie.
Dit krijg je dan te horen U bent bij de mensen dat op 19 september Geen iphone konden krijgen door stockprobleem bij iphone.
19 september was de 1e leveringsdag!!!
Ik heb op 9 september besteld Vanaf 16 september zouden ze leveren dus hoe stockprobleem Jullie verkopen dus telefoons dat niet beschikbaar zijn? Wat wil je van ons horen zeggen ze dan 630 euro !!! Contract van 2 jaar 35 plus 26 euro per maand En dan zo omgaan met klanten
Kom met een oplossing Ik heb nog niet eens een mail gekregen met excuses nee de schuld ligt bij Apple en bij de ongeduldige klant
Kom met een oplossing!!!
Een rechtzetting!!!
Een termijn
Een mail met excuses.
Eerst was het een software probleem, dan een probleem met bestaande klanten dat bestelden, dan bij de klant dat niet betaalden terwijl ze wel betaalden
En nu bij Apple
Mij niet bellen om andere bedrijven te verwijten In Pakistan loopt iedereen al rond met iphone 14 pro max
In India ook... Wa is da hier toch
Moet ik voor jullie de boel oplossen of wa wa is da nu die houding van ja wat moeten we doen
Geef een eerlijke termijn jullie zijn toch in gesprek met Apple awel wees dan eerlijk
Ik word gebeld door iemand van proximus dat doodleuk zegt tjah wat moeten we zeggen wat wil je horen Er is een stockprobleem bij iphone
Bij iphone of bij Apple? Wat is dat voor communicatie.
Dit krijg je dan te horen U bent bij de mensen dat op 19 september Geen iphone konden krijgen door stockprobleem bij iphone.
19 september was de 1e leveringsdag!!!
Ik heb op 9 september besteld Vanaf 16 september zouden ze leveren dus hoe stockprobleem Jullie verkopen dus telefoons dat niet beschikbaar zijn? Wat wil je van ons horen zeggen ze dan 630 euro !!! Contract van 2 jaar 35 plus 26 euro per maand En dan zo omgaan met klanten
Kom met een oplossing Ik heb nog niet eens een mail gekregen met excuses nee de schuld ligt bij Apple en bij de ongeduldige klant
Kom met een oplossing!!!
Een rechtzetting!!!
Een termijn
Een mail met excuses.
Eerst was het een software probleem, dan een probleem met bestaande klanten dat bestelden, dan bij de klant dat niet betaalden terwijl ze wel betaalden
En nu bij Apple
Mij niet bellen om andere bedrijven te verwijten In Pakistan loopt iedereen al rond met iphone 14 pro max
In India ook... Wa is da hier toch
Moet ik voor jullie de boel oplossen of wa wa is da nu die houding van ja wat moeten we doen
Geef een eerlijke termijn jullie zijn toch in gesprek met Apple awel wees dan eerlijk
Wat is niet begrijp, in de winkel liggen ze toch al ! Dat ze dan vandaar nemen was dat nu!
@Najima
in de winkel liggen ze toch al ! Dat ze dan vandaar nemen was dat nu!
stock voor de winkels en voor de online bestellingen zijn volledig gescheiden….
dat gaat dus niet...
@Najima
in de winkel liggen ze toch al ! Dat ze dan vandaar nemen was dat nu!
stock voor de winkels en voor de online bestellingen zijn volledig gescheiden….
dat gaat dus niet...
Ja ma wat dan met ons!
wanneer krijgen wij onze bestellingen dan?
gisteren zei die eentje aan de telefoon dat ze gwn in voorraad waren?
het ergste van alles is, er wordt niks gecommuniceerd niks!!! Ben benieuwd of ik voor deze maand wel al en factuur krijg!
Ik heb op 9 september om 14:00 mijn iPhone 14 pro Max gepreorderd en tot op heden met tientallen keren te bellen en van kastje naar de muur gezet te worden heb ik mijn gsm nog steeds niet maar ze hebben wel mijn 1479,99€ in hun zakken gvd , waar blijft mijn iPhone??? Mijn bestelnr is:R4WEBSHOP015382070 hopelijk krijg ik eens een deftig antwoord..???
Ik heb ze uiteindelijk 28 september gekregen
ze hebben het voor mij ook goed gemaakt dus ik zou zegge heb nog wat geduld en blijven strijden alle middelen gebruiken ook
jammer dat de er geen transparantie en eerlijkheid over is… Proximus had een open brief kunnen opstellen hierover en dan wist iedereen dat ze ofwel moesten wachten ofwel geld terugeisen
echter geld terug eisen blijkt ook een hele opgave zo hebben ze mijn zus die alles annuleerde een dief genoemd en dat ze het had ontvangen en achterstallige factuur opgesteld terwijl ze niet eens klant is
grote schande dat ze mijn zusje dit aan hebben gedaan ze heeft een break down gehad in de shop van Sint Niklaas dan had ze 2 dagen later haar geld
succes
dit is pure misbruik van Proximus omdat ze weten dat de mensen geen kant op kunnen
Mensen , en dan vooral de mensen van Proximus ….
ik heb 28oktober en nieuwe link gekregen om de iPhone terug te bestellen aan 499€ ik heb het gedaan en betaald?
ben ik opgelicht? Heb ik betaald aan oplichters of wilt Proximus het op deze manier goed maken ?
kan er iemadn aub mij meer vertellen?