Vraag

iphone 14 pro max leverproblemen

  • 17 September 2022
  • 35 reacties
  • 1111 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

FYI: PX forummedewerkers komen hier niet langs op feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Najima je bestelling staat in uitvoering, wij volgen het verder op. Groetjes, Heidi

Ik heb ze uiteindelijk 28 september gekregen 

 

ze hebben het voor mij ook goed gemaakt dus ik zou zegge heb nog wat geduld en blijven strijden alle middelen gebruiken ook 

 

jammer dat de er geen transparantie en eerlijkheid over is… Proximus had een open brief kunnen opstellen hierover en dan wist iedereen dat ze ofwel moesten wachten ofwel geld terugeisen

 

echter geld terug eisen blijkt ook een hele opgave zo hebben ze mijn zus die alles annuleerde een dief genoemd en dat ze het had ontvangen en achterstallige factuur opgesteld terwijl ze niet eens klant is 

 

grote schande dat ze mijn zusje dit aan hebben gedaan ze heeft een break down gehad in de shop van Sint Niklaas dan had ze 2 dagen later haar geld

 

succes 

 

dit is pure misbruik van Proximus omdat ze weten dat de mensen geen kant op kunnen

Hey

heb jij je iPhone gekregen?

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

Hey Luc,

dank je wel voor je bericht toch en geruststelling.

weet je toevallig wanneer ze ongeveer weer in stock zullen zijn?

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Helaas dit kan ik je niet meedelen. Wij zijn afhankelijk van wat Apple ons laat geworden. De logistieke dienst laat je in elk geval iets weten. Groetjes

Hey allemaal,

weet er iemand wanneer er nu eindelijk iPhone 14max pro worden geleverd?

het begint nu echt te lang te duren en online wordt ik ook niet echt wijzer?

groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Het duurt inderdaad enorm lang.Zou zelf ook zo reageren.Wij versturen de toestellen vervolgens er binnenkomen vanuit Apple en op datum de bestellingen waren geregistreerd.U krijgt automatisch bericht als er een verzenddatum kan toegekend worden.Groetjes,Joel

@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Het duurt inderdaad enorm lang.Zou zelf ook zo reageren.Wij versturen de toestellen vervolgens er binnenkomen vanuit Apple en op datum de bestellingen waren geregistreerd.U krijgt automatisch bericht als er een verzenddatum kan toegekend worden.Groetjes,Joel

Hallo,

dank je voor je berichtje, ik zie bij appel dat de leverdatum op 27dec staat, betekend dat dat bij ons ook zo is??

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik hoop dat het toch vroeger gaat worden want voor Proximus is dat ook geen goede reclame al die achterstanden.Maar Apple hangt natuurlijk ook weer af van de fabrieken waar ze gemaakt worden enz.Ik duim alvast voor u 👍 Groetjes,Joel

Reageer