Vraag

iphone 14 pro max leverproblemen

  • 17 September 2022
  • 35 reacties
  • 1111 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een iphone 14 pro max 256gb bestemd 9 september om 15u50

 

Nadat ik een paar dagen zag staan dat bestelling is afgesloten heb ik 100 keer zitten bellen naar proximus tot ik iemand hulpvaardig aan de lijn kreeg 

 

14 september zei een zekere steven dat er een speciale groep is opgericht bij proximus. Ik vermoed om deze problemen aan te pakken.

 

Ik gaf mijn bestelnummer en bewijs van betaling want call center  zeo dat ik niet betaalde en tekende (ben al 2 jaar klant). Alles was betaald

 

Blijkbaar was er een probleem in myproximus.

 

Mijn bestelling werd teruggevonden maar aangepast naar besteld op 15 september. Ik werd dus achteraan in de rij gezet terwijl ik 9 september om 15u50 besteld heb redelijk snel dus. 

 

Nu heb ik de telefoon niet ontvangen op 16 september zoals anderen dat snel waren met bestellen.

 

Door de nieuwe bestelnummer kon ik plots een datum van levering kiezen. Oké 19 september ingegeven maar weer geen bestelbevestiging, nog steeds errors bij bestellîben in myproximus 

 

Mijn bestelling is nog steeds niet bevestigd. De leverdatum zoals afgesproken 19 september ook niet. Gezien ik van bpost ook nog geen track en tracé heb gekregen vermoedelijk dat het nog altijd een soepke is.

 

Dit gaat om veel geld. Niet alleen om geld maar mensen kijken naar iets uit en door jullie houding en gebrek aan communicatie gaan mensen zich slecht voelen en kwaad worden .

 

Ik verwacht dat proximus mijn bestelling bevestigd en mijn levering op 19 september. Blijkt dit onmogelijk communiceer er dan over, in plaats van de mensen wijs te maken dat jullie het materiaal op voorraad hebben.

 

Als proximus niet kan leveren zoals afgesproken op 19 september rekening houdende met mijn bestelling op 9 september om 15u50. Waarom zou ik dan mijn geld toevertrouwen aan jullie en nogmaals mijzelf 2 jaar lang vasthangen aan een incompetent bedrijf?

 

Zoveel geld. Ik was zo blij met mijn dure bestelling maar de blijheid is er allang af

 

Waarom loopt er eigenlijk zoveel mis bij proximus. Ik bedoem de mensen betalen toch veel geld dus waarom kan er niks goed gaan?


35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik hoop dat het toch vroeger gaat worden want voor Proximus is dat ook geen goede reclame al die achterstanden.Maar Apple hangt natuurlijk ook weer af van de fabrieken waar ze gemaakt worden enz.Ik duim alvast voor u 👍 Groetjes,Joel

@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Het duurt inderdaad enorm lang.Zou zelf ook zo reageren.Wij versturen de toestellen vervolgens er binnenkomen vanuit Apple en op datum de bestellingen waren geregistreerd.U krijgt automatisch bericht als er een verzenddatum kan toegekend worden.Groetjes,Joel

Hallo,

dank je voor je berichtje, ik zie bij appel dat de leverdatum op 27dec staat, betekend dat dat bij ons ook zo is??

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Het duurt inderdaad enorm lang.Zou zelf ook zo reageren.Wij versturen de toestellen vervolgens er binnenkomen vanuit Apple en op datum de bestellingen waren geregistreerd.U krijgt automatisch bericht als er een verzenddatum kan toegekend worden.Groetjes,Joel

Hey allemaal,

weet er iemand wanneer er nu eindelijk iPhone 14max pro worden geleverd?

het begint nu echt te lang te duren en online wordt ik ook niet echt wijzer?

groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Helaas dit kan ik je niet meedelen. Wij zijn afhankelijk van wat Apple ons laat geworden. De logistieke dienst laat je in elk geval iets weten. Groetjes

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

Hey Luc,

dank je wel voor je bericht toch en geruststelling.

weet je toevallig wanneer ze ongeveer weer in stock zullen zijn?

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Najima  Neen je bent niet opgelicht . Dit order zit in het systeem. Levering volgt zodra deze in stock zijn. Groetjes Luc

Ik heb ze uiteindelijk 28 september gekregen 

 

ze hebben het voor mij ook goed gemaakt dus ik zou zegge heb nog wat geduld en blijven strijden alle middelen gebruiken ook 

 

jammer dat de er geen transparantie en eerlijkheid over is… Proximus had een open brief kunnen opstellen hierover en dan wist iedereen dat ze ofwel moesten wachten ofwel geld terugeisen

 

echter geld terug eisen blijkt ook een hele opgave zo hebben ze mijn zus die alles annuleerde een dief genoemd en dat ze het had ontvangen en achterstallige factuur opgesteld terwijl ze niet eens klant is 

 

grote schande dat ze mijn zusje dit aan hebben gedaan ze heeft een break down gehad in de shop van Sint Niklaas dan had ze 2 dagen later haar geld

 

succes 

 

dit is pure misbruik van Proximus omdat ze weten dat de mensen geen kant op kunnen

Hey

heb jij je iPhone gekregen?

groetjes

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Najima je bestelling staat in uitvoering, wij volgen het verder op. Groetjes, Heidi

FYI: PX forummedewerkers komen hier niet langs op feestdagen.

Mensen , en dan vooral de mensen van Proximus ….

ik heb 28oktober en nieuwe link gekregen om de iPhone terug te bestellen aan 499€ ik heb het gedaan en betaald?

ben ik opgelicht? Heb ik betaald aan oplichters of wilt Proximus het op deze manier goed maken ?

kan er iemadn aub mij meer vertellen?

Reputatie 2
Badge

Ik heb ze uiteindelijk 28 september gekregen 

 

ze hebben het voor mij ook goed gemaakt dus ik zou zegge heb nog wat geduld en blijven strijden alle middelen gebruiken ook 

 

jammer dat de er geen transparantie en eerlijkheid over is… Proximus had een open brief kunnen opstellen hierover en dan wist iedereen dat ze ofwel moesten wachten ofwel geld terugeisen

 

echter geld terug eisen blijkt ook een hele opgave zo hebben ze mijn zus die alles annuleerde een dief genoemd en dat ze het had ontvangen en achterstallige factuur opgesteld terwijl ze niet eens klant is 

 

grote schande dat ze mijn zusje dit aan hebben gedaan ze heeft een break down gehad in de shop van Sint Niklaas dan had ze 2 dagen later haar geld

 

succes 

 

dit is pure misbruik van Proximus omdat ze weten dat de mensen geen kant op kunnen

Ik heb op 9 september om 14:00 mijn iPhone 14 pro Max gepreorderd en tot op heden met tientallen keren te bellen en van kastje naar de muur gezet te worden heb ik mijn gsm nog steeds niet maar ze hebben wel mijn 1479,99€ in hun zakken gvd , waar blijft mijn iPhone??? Mijn bestelnr is:R4WEBSHOP015382070 hopelijk krijg ik eens een deftig antwoord..???

@Najima

in de winkel liggen ze toch al ! Dat ze dan vandaar nemen was dat nu!

stock voor de winkels en voor de online bestellingen zijn volledig gescheiden….

dat gaat dus niet...

Ja ma wat dan met ons!

wanneer krijgen wij onze bestellingen dan?

gisteren zei die eentje aan de telefoon dat ze gwn in voorraad waren?

het ergste van alles is, er wordt niks gecommuniceerd niks!!! Ben benieuwd of ik voor deze maand wel al en factuur krijg!

Reputatie 7
Badge +3

@Najima 

in de winkel liggen ze toch al ! Dat ze dan vandaar nemen was dat nu!

stock voor de winkels en voor de online bestellingen zijn volledig gescheiden….

dat gaat dus niet...

Ik word gebeld door iemand van proximus dat doodleuk zegt tjah wat moeten we zeggen wat wil je horen Er is een stockprobleem bij iphone

 

Bij iphone of bij Apple? Wat is dat voor communicatie.

 

Dit krijg je dan te horen U bent bij de mensen dat op 19 september Geen iphone konden krijgen door stockprobleem bij iphone.

 

19 september was de 1e leveringsdag!!!

 

Ik heb op 9 september besteld Vanaf 16 september zouden ze leveren dus hoe stockprobleem Jullie verkopen dus telefoons dat niet beschikbaar zijn? Wat wil je van ons horen zeggen ze dan 630 euro !!! Contract van 2 jaar 35 plus 26 euro per maand En dan zo omgaan met klanten

 

Kom met een oplossing Ik heb nog niet eens een mail gekregen met excuses nee de schuld ligt bij Apple en bij de ongeduldige klant

 

Kom met een oplossing!!!

Een rechtzetting!!!

Een termijn

Een mail met excuses.

Eerst was het een software probleem, dan een probleem met bestaande klanten dat bestelden, dan bij de klant dat niet betaalden terwijl ze wel betaalden 

En nu bij Apple

Mij niet bellen om andere bedrijven te verwijten In Pakistan loopt iedereen al rond met iphone 14 pro max

In India ook... Wa is da hier toch 

 

Moet ik voor jullie de boel oplossen of wa wa is da nu die houding van ja wat moeten we doen 

 

Geef een eerlijke termijn jullie zijn toch in gesprek met Apple awel wees dan eerlijk 

Wat is niet begrijp, in de winkel liggen ze toch al ! Dat ze dan vandaar nemen was dat nu!

Reputatie 2
Badge

Ik word gebeld door iemand van proximus dat doodleuk zegt tjah wat moeten we zeggen wat wil je horen Er is een stockprobleem bij iphone

 

Bij iphone of bij Apple? Wat is dat voor communicatie.

 

Dit krijg je dan te horen U bent bij de mensen dat op 19 september Geen iphone konden krijgen door stockprobleem bij iphone.

 

19 september was de 1e leveringsdag!!!

 

Ik heb op 9 september besteld Vanaf 16 september zouden ze leveren dus hoe stockprobleem Jullie verkopen dus telefoons dat niet beschikbaar zijn? Wat wil je van ons horen zeggen ze dan 630 euro !!! Contract van 2 jaar 35 plus 26 euro per maand En dan zo omgaan met klanten

 

Kom met een oplossing Ik heb nog niet eens een mail gekregen met excuses nee de schuld ligt bij Apple en bij de ongeduldige klant

 

Kom met een oplossing!!!

Een rechtzetting!!!

Een termijn

Een mail met excuses.

Eerst was het een software probleem, dan een probleem met bestaande klanten dat bestelden, dan bij de klant dat niet betaalden terwijl ze wel betaalden 

En nu bij Apple

Mij niet bellen om andere bedrijven te verwijten In Pakistan loopt iedereen al rond met iphone 14 pro max

In India ook... Wa is da hier toch 

 

Moet ik voor jullie de boel oplossen of wa wa is da nu die houding van ja wat moeten we doen 

 

Geef een eerlijke termijn jullie zijn toch in gesprek met Apple awel wees dan eerlijk 

Ter info: ik begrijp hieruit dat Tina vraagt of je die sms ontvangen hebt waar o.a. die volledige link instond (NB: onderstaande link is niet volledig)

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

Aaaah ok dan🫢

nee sms niet ontvangen maar wel e-mail en daar had ik netjes op geantwoord en de documenten naar opgestuurd

 

Ter info: ik begrijp hieruit dat Tina vraagt of je die sms ontvangen hebt waar o.a. die volledige link instond (NB: onderstaande link is niet volledig)

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb zelf ook geen mail en bericht gekregen. Het laatste dat ik kreeg was een datum kiezen. 19 september

 

Geen bevestiging van gekregen en ik blijf error krijgen en in de myprox blijft staan dat ik een datum moet kiezen maar als ik daarop druk staat er applicatie niet beschikbaar 

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

ist de bedoeling dat ik die link moet openen?

want ik krijg het niet open😓

 

 

Reputatie 2
Badge

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

 

Hebt u mijn situatie ook gecontroleerd want ik heb dit topic geopend maar u reageert op een ander 

 

Met alle respect voor de ander uiteraard 

Reputatie 7
Badge +3

@Najima

ik heb navraag gedaan of ze ontvangen hebben….

sms ontvangen ? Dear Proximus customer, thanks for your order. Still one thing to do : go to https://www.proximus.be/order-completion/en/all/index enz;...

groetjes

Tina

@Najima

ik heb een nieuw order gevonden onder een ander klantennr (zie profiel)

heb je mail gehad ivm opsturen copies identititeitskaart naar doc@proximus.com?

dat zou ik zeker nog eens doen

groetjes

Tina

Hey Tina ,

dank je voor je berichtje!

copies heb ik normaal gezien al bezorgt?

groetjes

@tina.b geef me zeer goed geholpen dankjewel!

Reageer