De helpdesk van Proximus is de meest incompetente waar ik ooit te maken mee heb gehad
Ik ben echt niet het Karen-type dat voor het minste de manager wenst te spreken, maar hoo boy, wat ik nu met Proximus aan het meemaken ben is ronduit hysterisch. Mijn ervaring is zo slecht dat ik na het typen van dit bericht asap voor een andere provider ga en ik hoop dat zeer veel mensen deze post zullen lezen in inzien met wat voor incompetente dienstverlening ze te maken hebben. Ik heb zelf jaren voor helpdesks gewerkt, een tweetal decennia terug. Toen ik voor Planet Internet werkte verliep alles ook niet altijd vlot, maar het personeel daar kende wel hun job - zelfs de meesten van de 1e lijn konden hulp bieden bij een verkeerd ingestelde proxy, een html-fout, problemen bij e-mail en dergelijke; rasechte tech-geeks met passie voor het onderwerp. Ik heb sinds gistermiddag meer dan 10 verschillende Proximus-medewerkers gesproken en geen enkele had ook maar enig vaag besef wat mijn vraag was, ondanks ik het in glashelder, duidelijk gearticuleerd Nederlands uitlegde - tot vervelens toe,