Een paar voorbeelden die niet verlopen zoals het hoort.
Email met paswoord van nieuwe internetbox wordt niet automatisch verstuurd zoals in de handleiding staat vermeld.
In app en MyProximus kan je geen instellingen doen van de box omdat de interface ontbreekt. Dat zo ook automatisch gebeuren maar na dagen wachten moet je bellen om dit op te lossen.
Fiber is of nog niet beschikbaar/binnenkort beschikbaar naargelang hoe je de vraag stelt.
Het formulier om fiber aan te vragen is nutteloos want niemand krijgt het te zien.
De klantendienst vraagt of je wil intekenen om de fiber aan te sluiten want zie vorig punt.
Zodra ze de aanvraag gedaan hebben kan je niets meer bestellen omdat er nog een bestelling open staat. Zolang ,1maand of een jaar wie zal het zeggen,kan je geen bestellingen meer doen.
Wanneer je dit meld via de schudfunctie van de app dan kunnen ze dat niet oplossen. Nee de beroemde bevoegde diensten worden er weer eens bijgehaald.
De beloofde gegarandeerde internetsnelheid wordt niet gehaald maar die nieuwe internetbox ging dat oplossen. De snelheid is gestegen maar nog niet wat er beloofd is en onderbrekingen op de meest ongelegen momenten.
O ja en elke dag ontvang ik meerdere mails dat er nog een winkelmandje op me wacht.
Nu we toch bezig zijn wanneer de factuur betaald is hoef je geen mail,sms of melding via de app te sturen,zeer verwarrend.
Ook ben ik zo nu en dan eens geen klant meer in MyProximus. Of bestaat mijn adres niet meer.
Ik zou zeggen doe er mee wat je wil ,het is uit mijn systeem. 😀
Het kan beter
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.