Skip to main content

Vandaag hebben zijn mijn oprit volledig opgebroken, op een vrijdag , zonder verwittiging.

zodra alles opgebroken was zijn ze vertrokken naar huis????

Stel je voor ? Mij dochter vroegen om iets te leggen van planken zodat we makkelijker tot aan ons huis geraken. Dit wilden ze niet doen , is hun werk niet? 

Ik heb meerdere  malen gebeld met Proximus en die konden niks doen , wij zijn niet de techniekers …

Nee maar wel de opdrachtgevers dacht ik? 

@mbfinn 

De werken werden niet uitgevoerd door Proximus maar door een ander bedrijf.

Heb je met hen al contact kunnen opnemen?

Geert

Omdat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand zouden kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen als ze maandag hier terug langskomen, noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens . In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: Eventueel kun je ook bellen naar 0800 14 551 Proximus infrastructuur en werken of mailen naar infra@proximus.com.

jawel hoor Geert de werken waren door Proximus uitgevoerd

Ik heb al gebeld naar 0800 14551 alsook mails gestuurd naar infra@proximus maar niks helaas.

Heel jammer!

@mbfinn 

De werken werden niet uitgevoerd door Proximus maar door een ander bedrijf.

Heb je met hen al contact kunnen opnemen?

Geert

jawel hoor en stond ook op hun bestelwagen

Misschien kan de stad/gemeente (dienst openbaar domein) contact opnemen met de betrokken partij Proximus en/of X om enige (snellere) vooruitgang m.b.t. uw toegang en het herstel openbaar domein te kunnen bekomen

Bv. hier moeten nutsbedrijven voor elke individuele interventie op het openbaar domein toelating van de dienst openbare werken bekomen (voor opvolging & controle)

@mbfinn 

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

We willen langs deze weg ook bericht sturen naar de dienst werven, maar hebben nog geen gegevens v jou

Vul je profiel in aub…

groeten

Tina

Reageer