Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3783 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Beste, ik probeer ook met de Samsung TabS, een Kurio Tablet en een Samsung S8 aan te melden om de Studio 100 Go Pass te activeren maar wanneer ik dan de login gegevens moet invullen van Proximus dan blijft hij hangen. Ik heb het ALL KIDS pakket.

 

Mvg, Eno

Reputatie 7
Badge +4

@Tommy hi, we zijn op de hoogte van het problem en er wordt aan een oplossing gewerkt die binnenkort zou moeten uitrollen
onze excuses voor het ongemak

Beste,

Heb zelfde probleem ook al een geruime tijd. Enkel via de app op smartphone dat dit niet werkt.

Enig idee wanneer het algemeen probleem definitief van de baan is? Aan de reacties te zien is dit een veel voorkomende bug.

 

Alvast merci voor het spoedig reageren.

Ik krijg hetzelfde probleem.

Op de tv en pc werkt alles perfect maar als ik een spelletje op de app wil openen met een slotje op, krijg ik de login pagina van my Proximus. En als ik op 'login' klik krijg ik dezelfde pagina of een wit scherm.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Lorenzo B 

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
 

Geert

TUI: pas na het weekend nemen de mensen van het Proximus forumteam hier de draad terug op.

Beste,

Hier juist hetzelfde probleem. bij het aanmelden op de login pagina wil hij niet meer verder laden.

ondertussen geprobeerd van inloggen op de site van studio100 zelf niet via de APP dan lukt alles.

het probleem ligt volgens mij bij de APP. na de update van enkele dagen geleden is dit nog steeds niet verholpen. dit is zeer vervelende als je kleine mannen hebt zonder geduld. betalen voor iets wat niet werkt en dit al enige tijd aan de hand is. 

Kom aub snel met een oplossing want dit is geen gezonde reclame.

 

alvast bedankt voor het bekijken naar een spoedige en degelijke oplossing van dit probleem.

Bij wie is dit ondertussen opgelost?

Heb hetzelfde probleem. 

Proximus heeft het doorgestuurd naar studio 100 maar werkt nog steeds niet.

@GeertC weet u al iets meer?

Nog steeds werkt het niet die studio 100 app

Met vriendelijke groeten,
Karolien De Loenen
Hier ook, alles werkt op de recorder maar op de app altijd slotjes.
@GeertC

Heel erg bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +3
@karolienake

we hebben dit doorgestuurd naar Studio 100.

Geert
Reputatie 7
Badge +3
@Ruben9876
@karolienake

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Hallo, hier hetzelfde probleem.
Studio 100 go app op Android tablet (van studio 100) maar ik kan niet op de login knop drukken voor mijn go pass in te vullen.
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf hier op het forum
voor technische en administratieve problemen kun je wel in het weekend bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk (administratieve vragen niet op zondag)
Hallo iedereen,

Wij hebben ook die problemen met studio 100 app, niet kunnen aanmelden en niets kunnen zien op tablet en smartphones...

Al paar maanden.... wanneer komt er een oplossing??? Terwijl betalen we dit voor niets dan...

Wij hebben kinderen met zware ASS, die normaal gezien een uurtje in het weekend erop mogen...

Maar nu worden ze hier zot, want ze kunnen er niet op en ook niets doen erop...

Doe er aub iets aan

Karolien
Dank u wel
Reputatie 7
Badge +3
@Jurgendc

We hebben hier een IT ticket voor aangemaakt.


Geert
dit is zo net toegevoegd
Ter info: zal voor morgen zijn, aangezien de Proximus medewerkers niet langskomen op het forum tijdens een weekend.
Mij lukt het ook niet om in te loggen op de studio 100 go app.

Kan dit nagekeken worden?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan via mijn gsm niet inloggen op de studio100go app. Mijn pass en login kloppen .maar als ik dan op log in duw wil het niet naar de app terug gaan

Hallo,

je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert
Reputatie 7
Badge +3
@juliedillen

Je mag me eveneens een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ben succesvol ingelogd en toch staan er nog slotjes op dingen.

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Ik vroeg dit al een paar maand geleden en het is nog steeds niet opgelost!!!

Reageer