Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.
Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.
Wanneer zal dit opgelost worden?
Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.
Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!
Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.
Oplossing:
Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!
onze excuses voor het ongemak
Bekijk ook dit antwoord hier https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/studio-100-go-app-kan-niet-aanmelden-met-go-pass-46243?postid=698644#post698644
Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!
Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.
Oplossing:
Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!
We zullen dit doorsturen naar Studio 100
Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:
Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
Geert
Telefoonnummer klant:
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Geert
Kan je mij even verduidelijken met welke login je inlogt op de studio 100 app?
Zo kan ik het doorgeven aan de betrokken diensten.
Indien je liever de login niet publiek post mag je dit ook naar mij sturen per privé bericht.
kan je ons je klantennummer of MyProximus login doorsturen via privé-bericht?
Dan kijken we het na voor je.
Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG,
Yorick
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heel fijne dag nog toegewenst.
Grtjs
Charlotte
Kan dit nagekeken worden?
Alvast bedankt.
Zelfde probleem hier. Ik zie dat dit probleem zich al meer dan 5 jaar voor doet. Op zijn minst speciaal te noemen🤨.
Zijn nu op vakantie en hadden ervoor de pass aangeschaft om zowel de lange ritten als ter plaatse op momenten de kids rustig te kunnen houden. Dit is dus duidelijk niet gelukt. Kunnen jullie dit snel oplossen aub zodat wij toch 2 van de 3 weken kunnen genieten van de diensten die we hebben aangeschaft.
Ps. Ik heb alle "oplossingen" hierboven reeds uitgeprobeerd.
Gefrustreerde groet.
Hallo,
Hier hetzelfde probleem met de studio 100 go app. Al naar de klantendienst gebeld maar deze loste niets op. Op tv werkt het wel gewoon.
Telefoonnummer klant:
Geert
Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.
Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.
Dag Martin,
Ik heb een week braaf gewacht tot jullie terug komen, helaas is dit weer niet het geval, mat als gevolg dat de facturen doorlopen maar de service achterblijft.
Mvg
Beste,
Inloggen op de applicatie gaat niet met Android, wel met ios.
Aangezien mijn kinderen een Samsung tab hebben zou het aangenaam zijn dat de applicatie ook op Android zou werken.
Log in op de proximus site loopt vast. NIEMAND van proximus weet dit op te lossen
Mvg
Hoi charlotte
Ja ik zie daar al men producten staan.
Beste,
Heb zelfde probleem ook al een geruime tijd. Enkel via de app op smartphone dat dit niet werkt.
Enig idee wanneer het algemeen probleem definitief van de baan is? Aan de reacties te zien is dit een veel voorkomende bug.
Alvast merci voor het spoedig reageren.
heb je de bbox en vervolgens de decoder al eens herstart?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.