Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 80 reacties
  • 2736 Bekeken

Als ik content wil bekijken in de studio 100 go app, waarvoor een go pass nodig is, dan slaag ik er niet in om me hiermee aan te melden.
Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.

Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.

Wanneer zal dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Yannick Vandepaer 10 February 2022, 10:32

Bekijk origineel

80 reacties

@Tyler Sorry voor de late reactie. Ondervind je dit probleem nog steeds ? Heb je dit in verschillende browsers voor ? 

dit probleem is nog steeds aanwezig op verschillende toestellen en verschillende browsers. ik heb nog nooit kunnen inloggen.

Hebben jullie hier nu eindelijk eens een oplossing voor?

Goeiemorgen,

 

We krijgen steeds onderstaande melding wanneer we willen inloggen op de studio 100 go app.

Het abonnement is momenteel nog in testfase tot morgen, we hebben niks stopgezet omdat het gewoon betalend mag worden en we dit dus verder willen gebruiken.

Kan dit even nagekeken worden aub?

 

Beste,

Ook hier heb ik sinds kort problemen met aanmelden. Ik krijg de melding dat ik geen Go Pass heb terwijl ik ervoor hierop geen probleem had met aanmelden.

Reputatie 7
Badge +3

@Shauni.S 

Is dit zowel op de app als op de digitale tv?

 

Geert

Gisteren 2x met Proximus gebeld (in totaal meer dan een uur) om dan te horen dat ze mij niet konden helpen.

Uiteindelijk zelf de oplossing gevonden!

Wanneer je probeert te activeren, word je doorgestuurd naar de Proximus website. Die stuurt je meteen terug naar de app waar je de melding krijgt dat je geen geldig abonnement hebt. Probleem is dus dat de website van Proximus de verbinding weigert waardoor je niet kan bewijzen dat je geabonneerd bent.

Oplossing:

Ik was op het toestel nog aangemeld op de Proximus website (My Proximus), check je browsers!. Daar eerst afgemeld en vervolgens in de Studio100Go-app geprobeerd om te activeren via Proximus, gelukt!

Reageer