Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3799 Bekeken

Als ik content wil bekijken in de studio 100 go app, waarvoor een go pass nodig is, dan slaag ik er niet in om me hiermee aan te melden.
Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.

Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.

Wanneer zal dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Yannick Vandepaer 10 February 2022, 10:32

Bekijk origineel

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Eli, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven aub? Dan laten we dit door de mensen van Studio 100 even voor je nakijken. Grtjs

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Geen idee of het een kwestie van geduld was of doordat de mensen van studio 100 iets gedaan hebben, maar ondertussen werkt alles zoals het zou moeten. Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +4
Eli, ik ben heel blij dat alles terug werkt.

Heel fijne dag nog toegewenst.

Grtjs

Charlotte
Ik heb net hetzelfde probleem. Telkens 'succesvol' kunnen aanmelden, maar de slotjes blijven overal staan. De betaling werkte nochtans wel direct...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Evelienh,

kan je ons je klantennummer of MyProximus login doorsturen via privé-bericht?

Dan kijken we het na voor je.

Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

MVG,

Yorick
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Evelien, Ik heb het voor je doorgegeven naar studio100.
Ik heb net hetzelfde probleem...
Ook hier hetzelfde probleem...
Reputatie 7
Badge +4
Ook hier hetzelfde probleem...
Kan je mij even verduidelijken met welke login je inlogt op de studio 100 app?
Zo kan ik het doorgeven aan de betrokken diensten.
Indien je liever de login niet publiek post mag je dit ook naar mij sturen per privé bericht.
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ben succesvol ingelogd en toch staan er nog slotjes op dingen.
Reputatie 7
Badge +4
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ben succesvol ingelogd en toch staan er nog slotjes op dingen.
hi livia, kan je me de login doorgeven waarmee je de app gebruikt ?
dan laat ik dit verder voor je nakijken
*******@******.**
Tip: best zo weinig mogelijk privégegevens op een openbaar forum zetten om eventueel misbruik te vermijden, maar ze doorsturen via een privébericht door op de naam te klikken hier dus klikken op "jonathandr" dan verder klikken op "bericht versturen"

@jonathandr, er is nog altijd geen mogelijkheid om naar u privéberichten te versturen ("bericht versturen" staat er niet bij u), bij de meeste andere proximus medewerkers wel.
Reputatie 7
Badge +4
Martin, Jonathan is momenteel niet aanwezig dus helaas hebben wij nog geen mogelijkheid gehad om nazicht te doen. Geen paniek, ik ben het niet vergeten.
Dat is lief van u Charlotte dat je mij nog niet vergeten bent 😉 ☺️
hier net herzelfde probleem
Na al heel veel bellen met Proximus is het nog steeds niet in orde *zucht*
Ik kan via mijn gsm niet inloggen op de studio100go app. Mijn pass en login kloppen .maar als ik dan op log in duw wil het niet naar de app terug gaan
Ik vroeg dit al een paar maand geleden en het is nog steeds niet opgelost!!!
Reputatie 7
Badge +3
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ben succesvol ingelogd en toch staan er nog slotjes op dingen.

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Reputatie 7
Badge +3
@juliedillen

Je mag me eveneens een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan via mijn gsm niet inloggen op de studio100go app. Mijn pass en login kloppen .maar als ik dan op log in duw wil het niet naar de app terug gaan

Hallo,

je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert
Mij lukt het ook niet om in te loggen op de studio 100 go app.

Kan dit nagekeken worden?

Alvast bedankt.
Ter info: zal voor morgen zijn, aangezien de Proximus medewerkers niet langskomen op het forum tijdens een weekend.
dit is zo net toegevoegd

Reageer