Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3806 Bekeken

Als ik content wil bekijken in de studio 100 go app, waarvoor een go pass nodig is, dan slaag ik er niet in om me hiermee aan te melden.
Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.

Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.

Wanneer zal dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Yannick Vandepaer 10 February 2022, 10:32

Bekijk origineel

93 reacties

Reputatie 7
Badge +3
@Jurgendc

We hebben hier een IT ticket voor aangemaakt.


Geert
Dank u wel
Hallo iedereen,

Wij hebben ook die problemen met studio 100 app, niet kunnen aanmelden en niets kunnen zien op tablet en smartphones...

Al paar maanden.... wanneer komt er een oplossing??? Terwijl betalen we dit voor niets dan...

Wij hebben kinderen met zware ASS, die normaal gezien een uurtje in het weekend erop mogen...

Maar nu worden ze hier zot, want ze kunnen er niet op en ook niets doen erop...

Doe er aub iets aan

Karolien
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf hier op het forum
voor technische en administratieve problemen kun je wel in het weekend bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk (administratieve vragen niet op zondag)
Hallo, hier hetzelfde probleem.
Studio 100 go app op Android tablet (van studio 100) maar ik kan niet op de login knop drukken voor mijn go pass in te vullen.
Reputatie 7
Badge +3
@Ruben9876
@karolienake

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Reputatie 7
Badge +3
@karolienake

we hebben dit doorgestuurd naar Studio 100.

Geert
@GeertC

Heel erg bedankt!!!
Hier ook, alles werkt op de recorder maar op de app altijd slotjes.
@GeertC weet u al iets meer?

Nog steeds werkt het niet die studio 100 app

Met vriendelijke groeten,
Karolien De Loenen

Bij wie is dit ondertussen opgelost?

Heb hetzelfde probleem. 

Proximus heeft het doorgestuurd naar studio 100 maar werkt nog steeds niet.

Beste,

Hier juist hetzelfde probleem. bij het aanmelden op de login pagina wil hij niet meer verder laden.

ondertussen geprobeerd van inloggen op de site van studio100 zelf niet via de APP dan lukt alles.

het probleem ligt volgens mij bij de APP. na de update van enkele dagen geleden is dit nog steeds niet verholpen. dit is zeer vervelende als je kleine mannen hebt zonder geduld. betalen voor iets wat niet werkt en dit al enige tijd aan de hand is. 

Kom aub snel met een oplossing want dit is geen gezonde reclame.

 

alvast bedankt voor het bekijken naar een spoedige en degelijke oplossing van dit probleem.

TUI: pas na het weekend nemen de mensen van het Proximus forumteam hier de draad terug op.

Reputatie 7
Badge +3

@Lorenzo B 

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
 

Geert

Ik krijg hetzelfde probleem.

Op de tv en pc werkt alles perfect maar als ik een spelletje op de app wil openen met een slotje op, krijg ik de login pagina van my Proximus. En als ik op 'login' klik krijg ik dezelfde pagina of een wit scherm.

 

 

Beste,

Heb zelfde probleem ook al een geruime tijd. Enkel via de app op smartphone dat dit niet werkt.

Enig idee wanneer het algemeen probleem definitief van de baan is? Aan de reacties te zien is dit een veel voorkomende bug.

 

Alvast merci voor het spoedig reageren.

Reputatie 7
Badge +4

@Tommy hi, we zijn op de hoogte van het problem en er wordt aan een oplossing gewerkt die binnenkort zou moeten uitrollen
onze excuses voor het ongemak

Beste, ik probeer ook met de Samsung TabS, een Kurio Tablet en een Samsung S8 aan te melden om de Studio 100 Go Pass te activeren maar wanneer ik dan de login gegevens moet invullen van Proximus dan blijft hij hangen. Ik heb het ALL KIDS pakket.

 

Mvg, Eno

Reputatie 7
Badge +3

@EnoVanDyck 

ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,

kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?

 

Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

Beste Geert,

Ik heb een moto G5 toestel en heb jouw vraag voor Eno Van Dyck ook uitgevoerd en kan jou melden dat dit niet gelukt is.

Groeten,
Tommy

Reputatie 7
Badge +3

@Tommy 

Kan je het nu nog eens proberen?

 

Geert

Geert,

Lukt nog steeds niet, na verwijdering en herinstallatie app + herstart smartphone.

 

Tommy

Reputatie 7
Badge +3

@Tommy 

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

 

Ik stuur het door naar de IT dienst.

 

Geert

 

@EnoVanDyck

ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,

kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?

 

Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

Hallo @GeertC , ik heb dit gedaan maar het lukt nog steeds niet. Ik vul mijn login gegevens in van proximus en dan laadt het scherm, maar blijft dan staan op de login pagina.

Beste,

Inloggen op de applicatie gaat niet met Android, wel met ios.

 

Aangezien mijn kinderen een Samsung tab hebben zou het aangenaam zijn dat de applicatie ook op Android zou werken.

 

Log in op de proximus  site loopt vast. NIEMAND van proximus weet dit op te lossen

 

Mvg

Reageer