Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.
Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.
Wanneer zal dit opgelost worden?
Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100.
Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is
Net toegevoegd
alvast bedankt
Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is
FYI:Morgen kunnen de Prox forummedewerkers je verder helpen als ze hier terug langskomen.
Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !
heb je de bbox en vervolgens de decoder al eens herstart?
Geert
Wanneer wij via de decoder naar ons studio 100 abonnement gaan krijgen we veel content niet te zien. We krijgen voortdurend meldingen dat de video's niet beschikbaar zijn of dat er een error is/ ook is er geen stemgeluid bij veel plopfilms. Op de app via smartphone/tablet werkt dit wel.
Beste,
Ik kan me niet aanmelden op de studio 100 go app.
Wel op mijn tv maar niet met mijn gsm, tablet.
Pass is niet correct krijg ik als melding
Hoe kan dit opgelost worden ?
Groeten
Iris
Hallo
ik kan me niet aangemeld krijgen op de studio 100 go pass app??
mvg
melissa marien
Gebruik je hetzelfde mailadres als voor My Proximus om in te loggen ?
Kan je wel inloggen op de Proximus Pickx app ?
Hoi charlotte
Ja ik zie daar al men producten staan.
Lies, als je met deze login gaat inloggen op MyProximus, zie je daar al je producten staan?
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem op dd tv kan ik perfect naar de studio 100 post kijken en in mijn proximis staat dat dit abbonement loopt maar vamaf ik me wil inloggen op de gsm of tablet krijg ik de melding dat er geen abonnement aan men email gekoppeld is.
Mvg, lies
ja ik vermoed dat het dan nog altijd niet opgelost is en de technische teams er nog altijd mee bezig zijn zoals
Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.
Dag Martin,
Ik heb een week braaf gewacht tot jullie terug komen, helaas is dit weer niet het geval, mat als gevolg dat de facturen doorlopen maar de service achterblijft.
Mvg
Er is inderdaad een algemeen probleem bekend bij het gebruik van Studio100. De technische teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen in samenspraak met Studio100.
Beste,
wij hebben ook hetzelfde probleem.
App opent, van zodra je je wil inloggen om alles te kunnen bekijken loopt het vast.
App bevriest op wit scherm.
Graag zouden wij ook eindelijk terug willen gebruik maken van de app. Zodat de kinderen rustig op hun iPad kunnen kijken wat ze willen.
Mvg,
Kristof Cnops
Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.
Beste,
Inloggen op de applicatie gaat niet met Android, wel met ios.
Aangezien mijn kinderen een Samsung tab hebben zou het aangenaam zijn dat de applicatie ook op Android zou werken.
Log in op de proximus site loopt vast. NIEMAND van proximus weet dit op te lossen
Mvg
ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,
kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?
Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.
Geert
Hallo
Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:
Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
Ik stuur het door naar de IT dienst.
Geert
Geert,
Lukt nog steeds niet, na verwijdering en herinstallatie app + herstart smartphone.
Tommy
Kan je het nu nog eens proberen?
Geert
Beste Geert,
Ik heb een moto G5 toestel en heb jouw vraag voor Eno Van Dyck ook uitgevoerd en kan jou melden dat dit niet gelukt is.
Groeten,
Tommy
ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,
kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?
Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.