Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3808 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Tyler Studio 100 staat wel degelijk actief op je lijn. Krijg je de foutmelding zowel via de decoder als via de app ? Kan je wel inloggen op My Proximus ? 

Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100. 

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is

Net toegevoegd 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is

FYI:Morgen kunnen de Prox forummedewerkers je verder helpen als ze hier terug langskomen.

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

Reputatie 7
Badge +3

@Vince1983 

heb je de bbox en vervolgens de decoder al eens herstart? 

 

 

Geert

Wanneer wij via de decoder naar ons studio 100 abonnement gaan krijgen we veel content niet te zien. We krijgen voortdurend meldingen dat de video's niet beschikbaar zijn of dat er een error is/ ook is er geen stemgeluid bij veel plopfilms. Op de app via smartphone/tablet werkt dit wel.

Beste, 

 

Ik kan me niet aanmelden op de studio 100 go app. 

Wel op mijn tv maar niet met mijn gsm, tablet.

Pass is niet correct krijg ik als melding

Hoe kan dit opgelost worden ?

 

Groeten

Iris

Hallo

ik kan me niet aangemeld krijgen op de studio 100 go pass app??

mvg

melissa marien

Reputatie 7
Badge +4

Gebruik je hetzelfde mailadres als voor My Proximus om in te loggen ?

Kan je wel inloggen op de Proximus Pickx app ? 

Hoi charlotte

Ja ik zie daar al men producten staan. 

Reputatie 7
Badge +4

Lies, als je met deze login gaat inloggen op MyProximus, zie je daar al je producten staan?

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem op dd tv kan ik perfect naar de studio 100 post kijken en in mijn proximis staat dat dit abbonement loopt maar vamaf ik me wil inloggen op de gsm of tablet krijg ik de melding dat er geen abonnement aan men email gekoppeld is.

Mvg, lies

ja ik vermoed dat het dan nog altijd niet opgelost is en de technische teams er nog altijd mee bezig zijn zoals @WenzelR in zijn bericht hierboven gepost heeft, in ieder geval kan alleen iemand van Proximus zelf meer details en uitleg geven omtrent de stand van zaken...

Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.

Dag Martin,

 

Ik heb een week braaf gewacht tot jullie terug komen, helaas is dit weer niet het geval, mat als gevolg dat de facturen doorlopen maar de service achterblijft. 

 

Mvg

Er is inderdaad een algemeen probleem bekend bij het gebruik van Studio100. De technische teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen in samenspraak met Studio100.

Beste,

 

wij hebben ook hetzelfde probleem.

App opent, van zodra je je wil inloggen om alles te kunnen bekijken loopt het vast.

App bevriest op wit scherm.

 

Graag zouden wij ook eindelijk terug willen gebruik maken van de app. Zodat de kinderen rustig op hun iPad kunnen kijken wat ze willen.

 

Mvg,

Kristof Cnops

Ter info: Morgen komen ze terug langs om je hierbij verder te helpen.

Beste,

Inloggen op de applicatie gaat niet met Android, wel met ios.

 

Aangezien mijn kinderen een Samsung tab hebben zou het aangenaam zijn dat de applicatie ook op Android zou werken.

 

Log in op de proximus  site loopt vast. NIEMAND van proximus weet dit op te lossen

 

Mvg

@EnoVanDyck

ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,

kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?

 

Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

Hallo @GeertC , ik heb dit gedaan maar het lukt nog steeds niet. Ik vul mijn login gegevens in van proximus en dan laadt het scherm, maar blijft dan staan op de login pagina.

Reputatie 7
Badge +3

@Tommy 

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

 

Ik stuur het door naar de IT dienst.

 

Geert

 

Geert,

Lukt nog steeds niet, na verwijdering en herinstallatie app + herstart smartphone.

 

Tommy

Reputatie 7
Badge +3

@Tommy 

Kan je het nu nog eens proberen?

 

Geert

Beste Geert,

Ik heb een moto G5 toestel en heb jouw vraag voor Eno Van Dyck ook uitgevoerd en kan jou melden dat dit niet gelukt is.

Groeten,
Tommy

Reputatie 7
Badge +3

@EnoVanDyck 

ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,

kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?

 

Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

Reageer