Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3810 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Ik kan via mijn gsm niet inloggen op de studio100go app. Mijn pass en login kloppen .maar als ik dan op log in duw wil het niet naar de app terug gaan
Na al heel veel bellen met Proximus is het nog steeds niet in orde *zucht*
hier net herzelfde probleem
Dat is lief van u Charlotte dat je mij nog niet vergeten bent 😉 ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Martin, Jonathan is momenteel niet aanwezig dus helaas hebben wij nog geen mogelijkheid gehad om nazicht te doen. Geen paniek, ik ben het niet vergeten.
Tip: best zo weinig mogelijk privégegevens op een openbaar forum zetten om eventueel misbruik te vermijden, maar ze doorsturen via een privébericht door op de naam te klikken hier dus klikken op "jonathandr" dan verder klikken op "bericht versturen"

@jonathandr, er is nog altijd geen mogelijkheid om naar u privéberichten te versturen ("bericht versturen" staat er niet bij u), bij de meeste andere proximus medewerkers wel.
*******@******.**
Reputatie 7
Badge +4
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ben succesvol ingelogd en toch staan er nog slotjes op dingen.
hi livia, kan je me de login doorgeven waarmee je de app gebruikt ?
dan laat ik dit verder voor je nakijken
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ben succesvol ingelogd en toch staan er nog slotjes op dingen.
Reputatie 7
Badge +4
Ook hier hetzelfde probleem...
Kan je mij even verduidelijken met welke login je inlogt op de studio 100 app?
Zo kan ik het doorgeven aan de betrokken diensten.
Indien je liever de login niet publiek post mag je dit ook naar mij sturen per privé bericht.
Ook hier hetzelfde probleem...
Ik heb net hetzelfde probleem...
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Evelien, Ik heb het voor je doorgegeven naar studio100.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Evelienh,

kan je ons je klantennummer of MyProximus login doorsturen via privé-bericht?

Dan kijken we het na voor je.

Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

MVG,

Yorick
Ik heb net hetzelfde probleem. Telkens 'succesvol' kunnen aanmelden, maar de slotjes blijven overal staan. De betaling werkte nochtans wel direct...
Reputatie 7
Badge +4
Eli, ik ben heel blij dat alles terug werkt.

Heel fijne dag nog toegewenst.

Grtjs

Charlotte
Geen idee of het een kwestie van geduld was of doordat de mensen van studio 100 iets gedaan hebben, maar ondertussen werkt alles zoals het zou moeten. Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +4
Eli, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven aub? Dan laten we dit door de mensen van Studio 100 even voor je nakijken. Grtjs

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer