Ik ben sedert 22/08 Flex-klant.
De Pickx app staat onder mijn producten, echter mijn account heeft niet de machtigingen om hierop aan te loggin.
Kan u deze activeren aub ?
Ik ben sedert 22/08 Flex-klant.
De Pickx app staat onder mijn producten, echter mijn account heeft niet de machtigingen om hierop aan te loggin.
Kan u deze activeren aub ?
Morgen kunnen de proxmus forummedewerkers je profiel/koppeling eens natrekken
al eens gekeken of het via je laptop bv werkt in je browser → http://proximuspickx.be
Anngezien je nog niet lang klant bent zal waarschijnlijk nog niet alles doorgestroomd zijn.
Helaas via browser eveneens niet mogelijk.
‘t zal wel morgen wel in orde komen als ze je settings aangepast hebben
we hebben je account gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?
Geert
Super, het werkt !
Van harte bedankt !!
Heb hetzelfde probleem.
krijg een melding dat de login niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Dit werkte wel voordien
morgen komen de prox medewerkers terug langs om je profiel / koppeling na te trekken
Je account is gekoppeld kan je de app eens uittesten?
Geert
Ik krijg via pickx een melding dat ik geen TV pack heb, terwijl dit wel zo is
Kan mijn account ook gekoppeld worden?
Ook hier hetzelfde probleem bij het inloggen: melding dat de login niet gekoppeld is. Kan mijn pickx app geactiveerd worden?
hi
deze zou moeten werken voor je ondertussen
hi
deze zou moeten werken voor je ondertussen
Hallo
Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:
hi
deze zou moeten werken voor je ondertussen
Hallo
Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:
hi, ik laat dit verder nakijken door ons engineering team en in orde brengen
Dag
Het is bij mij nog steeds onmogelijk om in te loggen op pickx, zowel via de app als via browser. Al een maand klant ondertussen...
Kan je dit nu nog even testen aub?
Ja het werkt eindelijk! Danku
Super!
Geachte,
Ik heb het zelfde probleem zoals hier beschreven.
Kan u dit voor mij inorde brengen aub?
Mvg Jurgen
als u uw lijnnummer of klantennummer aan uw forumprofiel toevoegd, kunnen we nakijken om het in orde te brengen.
Hier zelfde probleem..
Best op je ander ook juist opgestarte topic (=→ Onmogelijk in te loggen op Pickx met Enterprise account | Proximus Forum) verder werken, want dit topic hier dateert al van 3 jaar geleden.
Ik heb hetzelfde probleem
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.