Skip to main content

Ik ben sedert 22/08 Flex-klant.

De Pickx app staat onder mijn producten, echter mijn account heeft niet de machtigingen om hierop aan te loggin.

 

Kan u deze activeren aub ?

Morgen kunnen de proxmus forummedewerkers je profiel/koppeling  eens natrekken 

al eens gekeken of het via je laptop bv werkt in je browser → http://proximuspickx.be 

Anngezien je nog niet lang klant bent zal waarschijnlijk nog niet alles doorgestroomd zijn.


Helaas via browser eveneens niet mogelijk.


‘t zal wel morgen wel  in orde komen als ze je settings aangepast hebben


@Kris72 

we hebben je account gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?

 

Geert


Super, het werkt !

Van harte bedankt !!


Heb hetzelfde probleem.

krijg een melding dat de login niet gekoppeld is aan een pickx-account.

Dit werkte wel voordien


morgen komen de prox medewerkers terug langs om je profiel / koppeling na te trekken 


@JoReNS_ 

Je account is gekoppeld kan je de app eens uittesten?

 

Geert


Ik krijg via pickx een melding dat ik geen TV pack heb, terwijl dit wel zo is

Kan mijn account ook gekoppeld worden?


Ook hier hetzelfde probleem bij het inloggen: melding dat de login niet gekoppeld is. Kan mijn pickx app geactiveerd worden? 

 


hi @EnDee  @luc1961  kunnen julle de app nog even proberen ?
deze zou moeten werken voor je ondertussen


hi @EnDee  @luc1961  kunnen julle de app nog even proberen ?
deze zou moeten werken voor je ondertussen

Hallo @jonathandr 

Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:

 


hi @EnDee  @luc1961  kunnen julle de app nog even proberen ?
deze zou moeten werken voor je ondertussen

Hallo @jonathandr 

Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:

 


hi, ik laat dit verder nakijken door ons engineering team en in orde brengen


Dag @jonathandr , al een update hierover? De app doet het nog steeds niet. 


Het is bij mij nog steeds onmogelijk om in te loggen op pickx, zowel via de app als via browser. Al een maand klant ondertussen... 


@jonathandr of iemand anders volgen jullie dit nog op? 

 


Kan je dit nu nog even testen aub?


Ja het werkt eindelijk! Danku @Charlotte.D 


Super! :wink:


Geachte,

 

Ik heb het zelfde probleem zoals hier beschreven.

Kan u dit voor mij inorde brengen aub?

 

Mvg Jurgen


@jurgen.vereecke 

als u uw lijnnummer of klantennummer aan uw forumprofiel toevoegd, kunnen we nakijken om het in orde te brengen.


Hier zelfde probleem..


@Flowpost 

Best op je ander ook juist opgestarte topic (=→  Onmogelijk in te loggen op Pickx met Enterprise account | Proximus Forum) verder werken, want dit topic hier dateert al van 3 jaar geleden.


Ik heb hetzelfde probleem 


@David28 Uw profiel is aangepast. Het zou nu in orde moeten zijn.