Ik ben sedert 22/08 Flex-klant.
De Pickx app staat onder mijn producten, echter mijn account heeft niet de machtigingen om hierop aan te loggin.
Kan u deze activeren aub ?
Beste antwoord door GeertC
Bekijk origineelIk ben sedert 22/08 Flex-klant.
De Pickx app staat onder mijn producten, echter mijn account heeft niet de machtigingen om hierop aan te loggin.
Kan u deze activeren aub ?
Beste antwoord door GeertC
Bekijk origineelals u uw lijnnummer of klantennummer aan uw forumprofiel toevoegd, kunnen we nakijken om het in orde te brengen.
Geachte,
Ik heb het zelfde probleem zoals hier beschreven.
Kan u dit voor mij inorde brengen aub?
Mvg Jurgen
Ja het werkt eindelijk! Danku
Het is bij mij nog steeds onmogelijk om in te loggen op pickx, zowel via de app als via browser. Al een maand klant ondertussen...
Dag
hi
deze zou moeten werken voor je ondertussen
Hallo
Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:
hi, ik laat dit verder nakijken door ons engineering team en in orde brengen
hi
deze zou moeten werken voor je ondertussen
Hallo
Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:
hi
deze zou moeten werken voor je ondertussen
Ook hier hetzelfde probleem bij het inloggen: melding dat de login niet gekoppeld is. Kan mijn pickx app geactiveerd worden?
Ik krijg via pickx een melding dat ik geen TV pack heb, terwijl dit wel zo is
Kan mijn account ook gekoppeld worden?
Heb hetzelfde probleem.
krijg een melding dat de login niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Dit werkte wel voordien
Super, het werkt !
Van harte bedankt !!
Helaas via browser eveneens niet mogelijk.
Morgen kunnen de proxmus forummedewerkers je profiel/koppeling eens natrekken
al eens gekeken of het via je laptop bv werkt in je browser → http://proximuspickx.be
Anngezien je nog niet lang klant bent zal waarschijnlijk nog niet alles doorgestroomd zijn.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.