Morgen kunnen de proxmus forummedewerkers je profiel/koppeling eens natrekken
al eens gekeken of het via je laptop bv werkt in je browser → http://proximuspickx.be
Anngezien je nog niet lang klant bent zal waarschijnlijk nog niet alles doorgestroomd zijn.
Helaas via browser eveneens niet mogelijk.
‘t zal wel morgen wel in orde komen als ze je settings aangepast hebben
@Kris72
we hebben je account gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?
Geert
Super, het werkt !
Van harte bedankt !!
Heb hetzelfde probleem.
krijg een melding dat de login niet gekoppeld is aan een pickx-account.
Dit werkte wel voordien
morgen komen de prox medewerkers terug langs om je profiel / koppeling na te trekken
@JoReNS_
Je account is gekoppeld kan je de app eens uittesten?
Geert
Ik krijg via pickx een melding dat ik geen TV pack heb, terwijl dit wel zo is
Kan mijn account ook gekoppeld worden?
Ook hier hetzelfde probleem bij het inloggen: melding dat de login niet gekoppeld is. Kan mijn pickx app geactiveerd worden?
hi @EnDee @luc1961 kunnen julle de app nog even proberen ? deze zou moeten werken voor je ondertussen
jonathandr schreef:
hi @EnDee @luc1961 kunnen julle de app nog even proberen ? deze zou moeten werken voor je ondertussen
Hallo @jonathandr
Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:
EnDee schreef:
jonathandr schreef:
hi @EnDee @luc1961 kunnen julle de app nog even proberen ? deze zou moeten werken voor je ondertussen
Hallo @jonathandr
Nog steeds dezelfde foutmelding bij mij:
hi, ik laat dit verder nakijken door ons engineering team en in orde brengen
Dag @jonathandr , al een update hierover? De app doet het nog steeds niet.
Het is bij mij nog steeds onmogelijk om in te loggen op pickx, zowel via de app als via browser. Al een maand klant ondertussen...
@jonathandr of iemand anders volgen jullie dit nog op?
Kan je dit nu nog even testen aub?
Ja het werkt eindelijk! Danku @Charlotte.D
Super!
Geachte,
Ik heb het zelfde probleem zoals hier beschreven.
Kan u dit voor mij inorde brengen aub?
Mvg Jurgen
@jurgen.vereecke
als u uw lijnnummer of klantennummer aan uw forumprofiel toevoegd, kunnen we nakijken om het in orde te brengen.
@Flowpost
Best op je ander ook juist opgestarte topic (=→ Onmogelijk in te loggen op Pickx met Enterprise account | Proximus Forum ) verder werken, want dit topic hier dateert al van 3 jaar geleden.
Ik heb hetzelfde probleem
@David28 Uw profiel is aangepast. Het zou nu in orde moeten zijn.