Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

Bij mij werkt Proximus Pickx ook niet, op geen enkel Proximus account van ons hele gezin. Als je probeert te inloggen komt er elke keer een andere foutmelding, de enz keer zou het niet het beheerdersaccount zijn ( wat het wel is) en de andere keer is dit account dan weer niet gekoppeld aan een pickx account terwijl dit op de myproximus app wel vermeld wordt.

Beste,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Zowel de proximus Pickx App als Pickx op laptop werkt niet. Dit al sinds mijn aansluiting bij proximus zo’n 2 maanden geleden. Meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar nooit een sluitend antwoord gekregen. 

Bedankt om dit te bekijken.

 

Mvg

Wannes

Zal pas voor dinsdag zijn aangezien er niemand langskomt die van proximus zelf is, hier op het forum tijdens het weekend en ook niet tijdens feestdagen.

Wel kun je de helpdesk bereiken  0800 22 800 maar dat is niet zeker dat ze je hiermee kunnen verder helpen, aangezien het meer bedoelt is voor technische problemen maar je kunt altijd proberen indien je dit wenst

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Kunnen jullie dit fixen?

Thanks

Reputatie 7
Badge +4

@BananaLoco  voor jou ook de aanpassing gedaan, zou nu moeten lukken om in te loggen.

Ook bij mij krijg ik de melding dat de pickx account niet is gekoppeld

 

Bedankt om na te kijken

Reputatie 7
Badge +4

@Karine001 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen :wink:

Hallo,

Ook hier krijgen we steeds een foutmelding i.v.m. de Pickx account die niet gekoppeld lijkt. Wij kunnen deze zo te zien zelf niet koppelen. Is het mogelijk om dit in orde te maken? 

Alvast bedankt!

mvg

@geertvrslgrs Het is nu ook voor jou in orde.

Het is in orde! Thnx!

 

Reputatie 7
Badge +4

Edit : @Lauravl  Ook voor jou aangepast en in orde

@geertvrslgrs Het is nu ook voor jou in orde.

Ik ben nog altijd aan het wachten op een oplossing. Account is nog altijd niet gekoppeld.

De pickx app werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat mijn gegevens nie gekoppeld zijn aan het account.. 

@jarcoverbeke

Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Bedankt de app werkt nu.

Reputatie 7
Badge +3

@jarcoverbeke 

Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Zelfde probleem hier, zegt dat hij niet gekoppeld is.

Goede morgen

 

Heb probleem is opgelost. Bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Joke

 

Ik zie geen vaste producten gekoppeld aan je account. Vandaar dat de Pickx app ook niet werkt. Kan je mij via een privé bericht je klantennummer even doorgeven?

Ik krijg ook de melding:

 

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

 

Kan iemand mij helpen aub?

Reputatie 7
Badge +4

Edit + @FrenkS  , @werhell  en @Sjvauden  is in orde nu

@geertvrslgrs  nog in onderzoek, ik laat zo snel mogelijk iets weten

 

Hallo,

 

Ik krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”. De app en product ‘TV’ staan nochtans bij mijn producten en ik log in als gebruiker. 

Kan u dit aanpassen. 

Hallo,

 

Als ik wil inloggen in mijn pickx account zegt deze dat myproximus inlog gegevens niet gekoppeld zijn aan een pickx account.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Alvast bedankt

Account is hier ook niet gekoppeld. Kan niet inloggen.

al geprobeerd met ander browser of door cookies  en cache te wissen 

PS: Medewerkers van proximus zelf, komen hier pas morgen terug langs op het forum.

Tv kijken op computer (windows 10) werk niet. Ik kan inloggen met mijn account op de proximus.be/pickx website maar het driehoekje verschijnt niet op de respectievelijke zenders. Wanneer ik op een programma klik gaat er een venster open met info over het programma.

Krijg ook volgende melding

Proximus Pickx-klant

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)

 

Ik vermoed dat mijn account niet gekoppeld is

 

mvg

 

Super thx