Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelIk kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineelBij mij werkt Proximus Pickx ook niet, op geen enkel Proximus account van ons hele gezin. Als je probeert te inloggen komt er elke keer een andere foutmelding, de enz keer zou het niet het beheerdersaccount zijn ( wat het wel is) en de andere keer is dit account dan weer niet gekoppeld aan een pickx account terwijl dit op de myproximus app wel vermeld wordt.
Beste,
Ook ik heb hetzelfde probleem. Zowel de proximus Pickx App als Pickx op laptop werkt niet. Dit al sinds mijn aansluiting bij proximus zo’n 2 maanden geleden. Meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar nooit een sluitend antwoord gekregen.
Bedankt om dit te bekijken.
Mvg
Wannes
Zal pas voor dinsdag zijn aangezien er niemand langskomt die van proximus zelf is, hier op het forum tijdens het weekend en ook niet tijdens feestdagen.
Wel kun je de helpdesk bereiken 0800 22 800 maar dat is niet zeker dat ze je hiermee kunnen verder helpen, aangezien het meer bedoelt is voor technische problemen maar je kunt altijd proberen indien je dit wenst
Beste,
ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.
Kunnen jullie dit fixen?
Thanks
Ook bij mij krijg ik de melding dat de pickx account niet is gekoppeld
Bedankt om na te kijken
Hallo,
Ook hier krijgen we steeds een foutmelding i.v.m. de Pickx account die niet gekoppeld lijkt. Wij kunnen deze zo te zien zelf niet koppelen. Is het mogelijk om dit in orde te maken?
Alvast bedankt!
mvg
Het is in orde! Thnx!
Edit :
Ik ben nog altijd aan het wachten op een oplossing. Account is nog altijd niet gekoppeld.
De pickx app werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat mijn gegevens nie gekoppeld zijn aan het account..
Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?
Geert
Bedankt de app werkt nu.
Zelfde probleem hier, zegt dat hij niet gekoppeld is.
Goede morgen
Heb probleem is opgelost. Bedankt.
Dag Joke
Ik zie geen vaste producten gekoppeld aan je account. Vandaar dat de Pickx app ook niet werkt. Kan je mij via een privé bericht je klantennummer even doorgeven?
Ik krijg ook de melding:
“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”
Kan iemand mij helpen aub?
Edit +
Hallo,
Ik krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”. De app en product ‘TV’ staan nochtans bij mijn producten en ik log in als gebruiker.
Kan u dit aanpassen.
Hallo,
Als ik wil inloggen in mijn pickx account zegt deze dat myproximus inlog gegevens niet gekoppeld zijn aan een pickx account.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?
Alvast bedankt
Account is hier ook niet gekoppeld. Kan niet inloggen.
al geprobeerd met ander browser of door cookies en cache te wissen
PS: Medewerkers van proximus zelf, komen hier pas morgen terug langs op het forum.
Tv kijken op computer (windows 10) werk niet. Ik kan inloggen met mijn account op de proximus.be/pickx website maar het driehoekje verschijnt niet op de respectievelijke zenders. Wanneer ik op een programma klik gaat er een venster open met info over het programma.
Krijg ook volgende melding
Proximus Pickx-klant
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)
Ik vermoed dat mijn account niet gekoppeld is
mvg
Super thx
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.