Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem


Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 25 October 2019, 13:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

154 reacties

Dit lukt hier ook niet.

Hoe kunnen we dit koppelen?

als een proximus forum medewerker de draad hier opneemt kunnen ze hierbij verder helpen.

Reputatie 7
Badge +4

@Lacoquille@HS166A  Jullie Pickx app account is nu gekoppeld.

@steven.marteaux Ik heb je Pickx app account eens opnieuw geconfigureerd.

Kunnen jullie nog eens testen.

hartelijk dank, het werkt nu!

Super thx

Tv kijken op computer (windows 10) werk niet. Ik kan inloggen met mijn account op de proximus.be/pickx website maar het driehoekje verschijnt niet op de respectievelijke zenders. Wanneer ik op een programma klik gaat er een venster open met info over het programma.

Krijg ook volgende melding

Proximus Pickx-klant

De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de Proximus Pickx website te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus Pickx-app geactiveerd is in het gedeelte "Mijn producten" op [MyProximus](https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home)

 

Ik vermoed dat mijn account niet gekoppeld is

 

mvg

 

al geprobeerd met ander browser of door cookies  en cache te wissen 

PS: Medewerkers van proximus zelf, komen hier pas morgen terug langs op het forum.

Account is hier ook niet gekoppeld. Kan niet inloggen.

Hallo,

 

Als ik wil inloggen in mijn pickx account zegt deze dat myproximus inlog gegevens niet gekoppeld zijn aan een pickx account.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Alvast bedankt

 

Hallo,

 

Ik krijg bij het aanmelden “Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”. De app en product ‘TV’ staan nochtans bij mijn producten en ik log in als gebruiker. 

Kan u dit aanpassen. 

Reputatie 7
Badge +4

Edit + @FrenkS  , @werhell  en @Sjvauden  is in orde nu

@geertvrslgrs  nog in onderzoek, ik laat zo snel mogelijk iets weten

Ik krijg ook de melding:

 

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account”

 

Kan iemand mij helpen aub?

Reputatie 7
Badge +4

Dag Joke

 

Ik zie geen vaste producten gekoppeld aan je account. Vandaar dat de Pickx app ook niet werkt. Kan je mij via een privé bericht je klantennummer even doorgeven?

Goede morgen

 

Heb probleem is opgelost. Bedankt.

 

Zelfde probleem hier, zegt dat hij niet gekoppeld is.

Reputatie 7
Badge +3

@jarcoverbeke 

Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

@jarcoverbeke

Ik heb je account gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Bedankt de app werkt nu.

De pickx app werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat mijn gegevens nie gekoppeld zijn aan het account.. 

Ik ben nog altijd aan het wachten op een oplossing. Account is nog altijd niet gekoppeld.

Reputatie 7
Badge +4

Edit : @Lauravl  Ook voor jou aangepast en in orde

@geertvrslgrs Het is nu ook voor jou in orde.

@geertvrslgrs Het is nu ook voor jou in orde.

Het is in orde! Thnx!

 

Hallo,

Ook hier krijgen we steeds een foutmelding i.v.m. de Pickx account die niet gekoppeld lijkt. Wij kunnen deze zo te zien zelf niet koppelen. Is het mogelijk om dit in orde te maken? 

Alvast bedankt!

mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Karine001 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen :wink:

Ook bij mij krijg ik de melding dat de pickx account niet is gekoppeld

 

Bedankt om na te kijken

Reputatie 7
Badge +4

@BananaLoco  voor jou ook de aanpassing gedaan, zou nu moeten lukken om in te loggen.