Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, Pickx zou niet gekoppeld zijn aan mijn account al voldoe ik aan alle voorwaarden

Heb ook probleem om in te loggen op pickx app.

Login niet gekoppeld aan proximus pickx account. :disappointed_relieved:

hetzelfde probleem. niet gekoppeld

Ter uwe info: zal pas voor maandag zijn als iemand van proximus zelf hier terug langskomt.

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik krijg steeds deze foutmelding.

Hallo, hier hetzelfde probleem. Installateur van Proximus is deze week langs geweest, maar bij inloggen op de Pickx app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is.

Reputatie 7
Badge +4

Edit: @dhooy, @Yves De Vos en @Melghe  Bij deze is de koppeling voor jullie ook in orde.

morgen kunnen ze dit oplossen voor u

Login zou niet kloppen zeggen ze naar het staat nochtans in men abonnement 

Ok bedankt voor de info

TUI: maandag komt pas iemand die van proximus zelf is hier langs op het forum om dit in orde te brengen.

Krijg melding “ Deze login is niet gekoppeld aan proximus Pickx account” 

TUI: maandag komt iemand van Proximus langs om te koppelen.

Zelfde probleem. 

Graag onze koppeling ook in orde brengen.

@ThierryW  bedankt. Het werkt.

Reputatie 7
Badge +4

@Enricofrans ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je eens testen.

Beste,

 

Wij hebben hetzelfde probleem met dezelfde melding

@Renzo123

 

Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

Nu werkt het wel,bedankt en groetjes.

Reputatie 7
Badge +3

@Renzo123 

 

Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

Beste,

Ook hier hetzelfde probleem.

Kijken jullie dit ook eens na aub.

Dank.

Reputatie 7
Badge +4

@Jka219 Bij deze is het bij je aangepast en kan je nu inloggen op de app.

@Charlotte.D kan je dit voor mijn account ook even nakijken?

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Alvast bedankt!

 

@WannesC kan je dit nu even testen?

Nu werkt het, bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Larissa Van Tilt kan je dit nu ook even testen? (Je login is geen emailadres, maar een voornaam.familienaam).

​​

Reputatie 7
Badge +4

@WannesC kan je dit nu even testen?