Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem


Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 25 October 2019, 13:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

154 reacties

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Kunnen jullie dit fixen?

Thanks

Zal pas voor dinsdag zijn aangezien er niemand langskomt die van proximus zelf is, hier op het forum tijdens het weekend en ook niet tijdens feestdagen.

Wel kun je de helpdesk bereiken  0800 22 800 maar dat is niet zeker dat ze je hiermee kunnen verder helpen, aangezien het meer bedoelt is voor technische problemen maar je kunt altijd proberen indien je dit wenst

Beste,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Zowel de proximus Pickx App als Pickx op laptop werkt niet. Dit al sinds mijn aansluiting bij proximus zo’n 2 maanden geleden. Meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar nooit een sluitend antwoord gekregen. 

Bedankt om dit te bekijken.

 

Mvg

Wannes

Bij mij werkt Proximus Pickx ook niet, op geen enkel Proximus account van ons hele gezin. Als je probeert te inloggen komt er elke keer een andere foutmelding, de enz keer zou het niet het beheerdersaccount zijn ( wat het wel is) en de andere keer is dit account dan weer niet gekoppeld aan een pickx account terwijl dit op de myproximus app wel vermeld wordt.

Reputatie 7
Badge +4

@WannesC kan je dit nu even testen?

Reputatie 7
Badge +4

@Larissa Van Tilt kan je dit nu ook even testen? (Je login is geen emailadres, maar een voornaam.familienaam).

​​

@WannesC kan je dit nu even testen?

Nu werkt het, bedankt!

@Charlotte.D kan je dit voor mijn account ook even nakijken?

Beste,

ook bij mij zelfde probleem, account niet gekoppeld op de app. Wanneer ik inlog via de PC krijg ik de melding ‘bad request’.

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +4

@Jka219 Bij deze is het bij je aangepast en kan je nu inloggen op de app.

Beste,

Ook hier hetzelfde probleem.

Kijken jullie dit ook eens na aub.

Dank.

Reputatie 7
Badge +3

@Renzo123 

 

Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

@Renzo123

 

Hallo, we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?

 

Geert

Nu werkt het wel,bedankt en groetjes.

Beste,

 

Wij hebben hetzelfde probleem met dezelfde melding

Reputatie 7
Badge +4

@Enricofrans ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je eens testen.

@ThierryW  bedankt. Het werkt.

Zelfde probleem. 

Graag onze koppeling ook in orde brengen.

TUI: maandag komt iemand van Proximus langs om te koppelen.

Krijg melding “ Deze login is niet gekoppeld aan proximus Pickx account” 

TUI: maandag komt pas iemand die van proximus zelf is hier langs op het forum om dit in orde te brengen.

Ok bedankt voor de info

Login zou niet kloppen zeggen ze naar het staat nochtans in men abonnement 

morgen kunnen ze dit oplossen voor u

Reputatie 7
Badge +4

Edit: @dhooy, @Yves De Vos en @Melghe  Bij deze is de koppeling voor jullie ook in orde.

Hallo, hier hetzelfde probleem. Installateur van Proximus is deze week langs geweest, maar bij inloggen op de Pickx app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is.

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik krijg steeds deze foutmelding.