Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld.
Super te horen!
Een zonnige dag toegewenst!
Super
Prima service!
Als je op je profiel je klantennummer kan toevoegen (waar je Proximus TV op staat, kan ik dit voor je inorde brengen).
Kan iemand mijn MyProximus account aan de Pickx app koppelen aub?
Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.
rechtstreekse link naar Forum Profiel → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Hallo, bij mij zegt de Pickx app dat het afgekeurd is. Wat nu?
hi, kan je je klantennr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik na wat er gaande is
mvg
Hallo, bij mij zegt de Pickx app dat het afgekeurd is. Wat nu?
Hoi, ook bij mij is blijkt de Pickx app niet gekoppeld te zijn aan mijn proximus account. Kan u dit even nakijken aub? Dankjewel!
Morgen zou het kunnen dat Prox (als ze hier terug langskomen) een kleine aanpassing moeten doen, om het terug te laten werken, valt wel meer voor.
Ik kan niet inloggen op de Pickx app.
Zegt dat mijn login niet gekoppeld is aan een Pickx account.
PS: bij mij eens geprobeerd en inderdaad problemen
Als er vandaag niet meer gereageerd wordt door de mensen van het Prox forumteam dan zullen ze u morgen daarbij verder helpen, profielinstellingen nazien….
Beste
Ook hier problemen. Opeens was ik afgemeld op mijn tablet & GSM. Bij het opnieuw aanmelden kent hij ofwel mijn account niet meer of komt er ‘OEPS er ging iets mis …
Wanneer ik mijn inloggegevens wil intypen komt er na het enteren ‘ Je bent offline’ op. ..
Nochtans staat mijn (werkende) wifi aan?
Gebruiker: 623120464
Beste,
PickX app werkt al enkele dagen niet. En dit op 2 android's en 1 Ipad. Kan inloggen, maar het wieltje blijft draaien. Op de Ipad moet ik dan weer telkens logins en paswoord geven.met hetzelfde resultaat....niets.
Groetjes
Fons
Ja, het werkt!
Super bedankt!
Ook hier hetzelfde probleem
Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.
hi, kan je je klantennr voor je tv product toevoegen aan je profile ?
dan pas ik het nodige aan
Ik heb het toegegoed aan mijn profiel!
Ook hier hetzelfde probleem
Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.
hi, kan je je klantennr voor je tv product toevoegen aan je profile ?
dan pas ik het nodige aan
Ook hier hetzelfde probleem
Heb al telefonsich contact gehad en ik moest het zelf maar uitzoeken en vind het dus niet.
Volgens mij staat in my proximus alles goed.
Echter de pickx app en website werken niet met mijn @gmail adres wel met mijn @telenet.be adres.
Ik heb wel gezien dat wanneer ik inlog op my proximus met mijn @telenet.be ik dan in de klantenrekening van mijn vader zit die enkel een vast nummer heeft.
Ergens is er toch een verwarring in de proximus systemen.
Ook voor dit forum wordt mijn @telenet.be adres gebruikt en kan ik niet wijzigen
@midweg1970
Je moet dan je gebruikersnaam van my proximus eerst wijzigen. In deze link vind je terug hoe dit moet:
Geert
het werkt voor mijn @telenet.be adres maar aangezien ik nu klant ben bij Proximus …….
kan je het naar mijn gmail veranderen aub ?
(het telenet.be adres stond nog ergens in jullie archieven gekoppeld aan mijn gsm nummer en mag eigenlijk volledig geschrapt worden in de proximus bestanden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.