Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld? ook hier hetzelfde probleem



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

154 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld


kan je nogmaals proberen ?
het zou nu voor je moeten werken

aangezien je nog maar sinds vandaag tuttimus fiber klant bent zal nog niet alles doorgestroomd zijn.

Mss reageert er vanavond nog iemand van proximus zelf maar ik verwacht dat het eerder voor morgen zal zijn dat ze dit voor u verder kunnen nakijken en in orde zetten.

 

Sinds vandaag tutimus fiber maar kan niet inloggen op pickx. Account niet gekoppeld

Reputatie 7
Badge +4

@gerdawautraets Aanpassing gedaan, zou in orde moeten zijn.

maadag pas komt iemand van proximus hier terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

Beste, ik ben nu al enkele maanden aangesloten bij proximus maar nog steeds werkt proximus-pickx niet, account zou niet gekoppeld zijn en ik zou niet inloggen met het account van de beheerder van het pack terwijl ik dit wel ben. Via de laptop kan ik echter wel inloggen maar ik kan niets afspelen (geen play knop?) Ik heb al verschillende keren gebeld naar de helpdesk maar die konden mij niet verder helpen.
Zou iemand kunnen kijken wat het probleem juist is? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +4

@Patrick_G  Aanpassing voor jou gedaan, bij deze in orde.

Hallo … ook bij mij hetzelfde probleem. Kan inloggen bij MyProximus, maar bij inloggen in Pickx zegt hij dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx- account. Kan iemand mijn account koppelen? Ik gebruik trouwens mijn beheerdersaccount.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Starled 1 Aangepast , nu in orde voor jou.

Nog steeds niet gekoppeld...help

Reputatie 7
Badge +4

hi @Andre C kan je dit nog even opnieuw proberen ?

Idem hier zelfde probleem..

Reputatie 7
Badge +4

@CharlotteDP Aanpassing gedaan , het zou nu moeten werken.

Ook ik heb volgende melding:

"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"

Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?

Reputatie 7
Badge +4

@Cedric82 , ik zie 2 gekoppelde toestellen dus volgens mij werkt alles?

Ik heb hetzelfde probleem kan mijn iemand helpen aub ?

NB: pas maandag komt  iemand  die van proximus zelf is, hier terug langs op het forum om dit voor u in orde te zetten .

Hier het zelfde probleem. Account niet gekoppeld 

Reputatie 7
Badge +4

@melissa2504 Voor jou ook in orde nu.

Bij ons lukt het ook niet om in te loggen op de pickx app..

@EvensW Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

in orde! Bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@EvensW Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Ik kan hier onmogelijk de Pickx app starten mijn login is niet gekoppeld. 

Hier zelfde probleem! 

@Timav27  , @Ayoub21  en @gunther.dreesen  Zou ondertussen bij jullie zijn opgost. 

@Lord Aragorn  en @Moons Maarten Aanpassing gedaan, zou ook opgelost moeten zijn nu.

Ja inderdaad, lukt ondertussen.

Vriendelijk bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Timav27  , @Ayoub21  en @gunther.dreesen  Zou ondertussen bij jullie zijn opgost. 

@Lord Aragorn  en @Moons Maarten Aanpassing gedaan, zou ook opgelost moeten zijn nu.